  • Data: 2009-09-26 08:49:55
    Temat: Re: serwer www
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi mianowicie o kupno komputera-serwera, podłączenia do internetu ze
    > stałym numerem IP oraz rejestracji tego IP pod jakąś nazwę domeny np.
    > "strona.pl". Jak to wygląda Waszym zdaniem? Jaki to musiałby być sprzęt,
    > jakie
    > podłączenie do internetu? a może jakieś "szacunkowe koszty takiego
    > rozwiązania?

    Wspomnaine przez Ciebie 500zł / miesiąc to będzie malutką kropelką w
    stosunku do powyższego rozwiązania :-) Nie wiem skąd masz taką cenę lecz
    wydaje mi się ona zaniżona. Samo łącze rozsądnej prędkości zwykle jest
    droższe. Za łącze 100MB zapłacisz tyle, że butelki po piwie sprzedane po
    dobrej imprezie starczą na pół godziny pracy łącza :-D

    Nie chcę sugerować Ci firmy tu na forum gdyż ktoś może mieć pretensje o to
    do mnie. Moim zdaniem powinieneś unikać firm 1-2 osobowych. Doświadczyłem
    już "zniknięcia" suppoortu pewnego serwera. Nie muszę chyba tłumaczyć co dla
    mnie oznaczała awaria tej maszyny.