  • Data: 2009-09-27 16:29:10
    Temat: Re: serwer www
    Od: momorgan <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Wrz, 10:26, "Dicky Moe" <d...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Właśnie otwieram dość duży serwis www - z dużą ilością zdjęć oraz filmów. Na
    > początek chcę wykupić miejsce na jakimś serwerze I teraz prośba o radę ;-) Z
    > usług jakiej firmy skorzystać?

    W żadnym wypadku z doradzanych wyżej polskich usługodawców. Ich oferta
    jest w stosunku do jakości usługi i jej zawartości nader droga.
    Proszę sprawdzić wyłącznie oferty w rodzaju GoDaddy.com. Najlepiej
    wyszukać hasło "tani hosting". Usługi są również płatne w ratach
    miesięcznych, co niezbyt zamożnym pozwala na skorzystanie z
    najdroższych i najbardziej funkcjonalnych ofert. Poza tym wsparcie i
    pomoc są w tych firmach bezbłędne i życzliwe, nawet w kłopotliwych
    kwestiach finansowych, dotyczących np.: przesuwania terminów zapłaty
    itp. To wielcy usługodawcy, którzy doskonale wiedzą, że nie opłaca się
    im lekceważyć klienta.