  • Data: 2009-09-24 08:34:14
    Temat: Re: serwer www
    Od: "Dicky Moe" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie :-)

    Zapoznałem się z Waszymi opiniami oraz dwoma linkami podesłanymi przez "kamila
    d". No i teraz jestem trochę zagubiony. Propozycja "Dawida" ("dedyk") wydaje
    się w miarę dobra, jednak wiążą się z tym koszty od 500PLN/miesiąc. Nie jest
    to może dużo, jednak przez kilka miesięcy nazbiera się na dobry komputer. W
    związku z tym mam kolejny pomysł i znów proszę o Wasze opinie i rady :-).
    Chodzi mianowicie o kupno komputera-serwera, podłączenia do internetu ze
    stałym numerem IP oraz rejestracji tego IP pod jakąś nazwę domeny np.
    "strona.pl". Jak to wygląda Waszym zdaniem? Jaki to musiałby być sprzęt, jakie
    podłączenie do internetu? a może jakieś "szacunkowe koszty takiego rozwiązania?

    Pozdrawiam,

    Dicky Moe