  • 41. Data: 2009-03-17 12:18:55
    Temat: Re: sens abo
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KuFeL" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gpo17i$qn3$2@inews.gazeta.pl...
    > Liwiusz pisze:

    > w mojej erze abo (od 10 lat) clirem nie da sie sterowac z telefonu. W
    > orange dziala...

    czemu nie wlaczysz *bezplatnej* uslugi SOCLIR?
    Bedzie dzialalo!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 42. Data: 2009-03-17 12:20:13
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > O tak, 1,6-2zł za minutę to dla mnie majątek. Ostatnio nie płacę
    > więcej za minutę jak od 3 do 30 gr, a wydzwaniam od 100 do tysiąca minut
    > miesięcznie. I w moim skąpstwie nie widzę niczego niestosownego.

    tylko to jest kolejny argument za play - maja najtanszy roaming i nie
    poruszaja po maksymalnych stawkach narzuconych przez Ue
    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 43. Data: 2009-03-17 12:21:39
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Olgierd pisze:

    > Nie, ale żadna oferta na kartę nie da mi czegoś takiego jak moje 1000
    > minut na Orąż i stacjonarne za 12,50 zł miesięcznie (a faktycznie za
    > darmo).

    ma to sens dopoki masz z kim te 1000 minut przegadac...

    Pzdr,
    KuFeL

  • 44. Data: 2009-03-17 12:23:45
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    KuFeL pisze:
    > jaki jest w dzisiejszych realiach abo?

    Pytanie o sens abonamentu telefonicznego jest równie sensowne jak
    zastanawianie się nad tym czemu ludzie kupują nowe samochody, a nie
    tańsze używane, czemu serwisują je w aso, itp. Jak ktoś ma takie
    potrzeby i decyduje się na abonament to jego sprawa, ma w ofercie - może
    wybrać. A co do zobowiązania umową to warto zauważyć, że umowa wiąże nie
    tylko klienta ale i operatora.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 45. Data: 2009-03-17 12:25:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    hephalump pisze:

> [...]
    > potrzeby i decyduje się na abonament to jego sprawa, ma w ofercie - może
    > wybrać. A co do zobowiązania umową to warto zauważyć, że umowa wiąże nie

    Bo w dzisiejszych czasach konieczność utrzymywania przez operatora
    stałych cen jest dla niego bardzo krzywdząca... ;)

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2009-03-17 12:28:15
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    KuFeL pisze:

    > ma to sens dopoki masz z kim te 1000 minut przegadac...

    W miesiąc. Spokojnie.

  • 47. Data: 2009-03-17 12:30:03
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Bo w dzisiejszych czasach konieczność utrzymywania przez operatora
    > stałych cen jest dla niego bardzo krzywdząca... ;)

    A zobowiązanie do świadczenia usług to pies?

  • 48. Data: 2009-03-17 12:31:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:21:39 +0100, KuFeL napisał(a):

    > ma to sens dopoki masz z kim te 1000 minut przegadac...

    No powiedzmy, że wystarczy, jeśli przegadam 500 minut, to daje jakieś 15
    minut na dzień -- wcale nie tak dużo.

    Mój przypadek jest szczególny -- w ramach przedłużenia umowy operator dał
    mi tę usługę za 50% ceny z cennika, aby następnie (w ramach jakichś tam
    przeprosin) w ogóle zejść do zera.

    Aha, korzystam jeszcze z Orange Free (i tu znów 50% zniżki -- czyli bulę
    30 zł miesięcznie), więc dla mnie prepaid nie jest szczególnie korzystny.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 49. Data: 2009-03-17 12:34:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    hephalump pisze:

    > A zobowiązanie do świadczenia usług to pies?

    Obawiam się, że obowiązek świadczenia usługi przez operatora to
    znacząca mniejszy kłopot niż obowiązek klienta do płacenia przez ten
    czas. Zresztą umowa nie przewiduje obowiązku świadczenia usług przez
    konkretną spółkę, nie widzę przeszkód, aby Era sprzedała swoją bazę
    abonentów Plusowi - na przykład.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2009-03-17 14:11:59
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > 30 zł miesięcznie), więc dla mnie prepaid nie jest szczególnie korzystny.

    czyli jestes wyjatkiem potwierdzajacym regule ;) ale zakladam tez ze
    dosteles te rabaty 50% m.in. dlatego ze nie brales nowej sluchawki...

    Pzdr,
    KuFeL