  • 1. Data: 2009-09-18 15:08:12
    Temat: Re: selekcja naturalna - z p.m.samochody
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Rafal T." <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:h92b49$ms4

    > http://www.youtube.com/watch?v=OhR4c6B4mWg

    co jest dziwnego w tej sytuacji?

  • 2. Data: 2009-09-19 10:17:45
    Temat: selekcja naturalna - z p.m.samochody
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=OhR4c6B4mWg

    pozdr
    rt

  • 3. Data: 2009-09-19 18:08:40
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Rafal T. pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=OhR4c6B4mWg

    Niezły przypał,ale selekcji tu nie widzę.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2009-09-19 18:58:47
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Monster pisze:

    > Niezły przypał,ale selekcji tu nie widzę.

    Mój błąd, przekopiowałem wątek zmieniając znaczenie tematu. W oryginale
    jest: "Jak to nazwiecie? - Selekcją naturalną?"

    rt

  • 5. Data: 2009-09-19 21:43:44
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Rafal T." <r...@v...pl> napisał w wiadomości

    > co jest dziwnego w tej sytuacji?
    Wlasnie nic i to jest najsmutniejsze.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 6. Data: 2009-09-19 22:01:08
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Rafal T." <r...@v...pl> napisał w wiadomo?ci

    > co jest dziwnego w tej sytuacji?

    to, ze ci, co jezdza na 2oo juz sie do tego przyzwyczaili.
    i niech mi nikt nie mowi, ze to jest normalne.

    Alex.

  • 7. Data: 2009-09-20 13:29:03
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    Nr rejestracyjny - NO98216, ustalic sprawce i nakopac do d...!

    Lukasz Baranski,
    Honda Deauville, WAW

  • 8. Data: 2009-09-20 13:49:45
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Lukasz Baranski" <g...@o...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Nr rejestracyjny - NO98216, ustalic sprawce i nakopac do d...!

    wystarczy informacja na policje - mandacik bylby jak nic. Filmik wystarczy
    jako dowód.

    b.

  • 9. Data: 2009-09-20 19:23:47
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "Budyn" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Uzytkownik "Lukasz Baranski" <g...@o...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > wystarczy informacja na policje - mandacik bylby jak nic. Filmik wystarczy
    > jako dowód.

    Postawa prawna?
    Auto odszukać łatwo, mieszkaniec osiedla Dajtki w Olsztynie. Tylko po co.
    Zemsta jest złym sposobem na ukaranie.

    szauek

  • 10. Data: 2009-09-21 06:50:56
    Od: fv <f...@c...com>

    maverik wrote:
    > co jest dziwnego w tej sytuacji?

    O ile się nie mylę, motocyklista był już widoczny przez przednią szybę audi. Jeśli
    nie, można dalej
    nie czytać.

    Dziwne jest to, że motocyklista się nie zatrzymał aby wytłumaczyć co pan w audi źle
    zrobił. Ja bym
    się zdecydowanie zatrzymał i przynajmniej próbował rozmawiać.

    W tym sensie jest to selekcja naturalna, tzn. antyselekcja. Brak zdecydowanego
    sprzeciwu
    motocyklistów przeciwko takim manewrom może doprowadzić do czyjejś śmierci lub
    kalectwa.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL