  • 11. Data: 2009-09-21 07:25:25
    Temat: Re: selekcja naturalna - z p.m.samochody
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:h95vg6$jc7$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Budyn" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Postawa prawna?

    nie wiem, ale wiem ze karali na podstawie filmików z telefonów. Szczegółów
    nie znam.

    > Auto odszukać łatwo, mieszkaniec osiedla Dajtki w Olsztynie. Tylko po co.
    > Zemsta jest złym sposobem na ukaranie.

    Znacznie lepiej komus dac mandat, zeby wiedzial ze żle zrobił niż cytuje:"
    ustalic sprawce i nakopac do d...!"

    b.

  • 12. Data: 2009-09-22 08:00:17
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Rafal T. pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=OhR4c6B4mWg

    To ja tylko tyle w nie-temacie - mozesz kolegom z blizniaczej listy to
    pokazac ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=wfQk9WEBFWk

    Pzdr
    --