  • 11. Data: 2013-12-04 15:40:31
    Temat: Re: sektory 4k a sklonowane partycje z 512
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "JanStożek" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Pewnie w celu zwiększenia wydajności i zmniejszenia
    > fragmentacji. A jeżeli NTFS sensownie obsługuje subalokację, to straty
    > nie są tak wielkie. Zresztą wszystko zależy, z jakich aplikacji i
    > plików zwykle korzysta - przy dzisiejszych wielkościach plików, to
    > może nawet subalokacja nie jest potrzebna.

    Sublokacja chyba zmniejsza wydajność.

  • 12. Data: 2013-12-04 15:50:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > po co tak dużo?

    A dlaczego nie?
    Poza oprogramowaniem i plikami cad (*.dwg) to pliki są duże.
    Muzyka w FLAC, zdjęcia na ogół RAW, filmy w HD to ile miejsca tracę na takim
    rozmiarze klastra?
    Dzisiaj zacząłem rozważać, czy nie kupić piątego dysku twardego (jak na złość
    płyta ma tylko 6 złącz SATA). Nie chce mi się co chwila przeglądać co można
    usunąć. Nie wiem co to za standard, żeby umieszczać tylko 6 gniazd sata.

  • 13. Data: 2013-12-04 21:02:11
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle qwerty napisał w środa, 4 grudnia 2013 15:40:

    > Sublokacja chyba zmniejsza wydajność.

    Gdzieś w necie znalazłem sporo narzekania na subalokację w
    NTFS, ale się nie wgryzałem, bo nie było mi to do niczego potrzebne.
    Nawet nie sprawdzałem, z kiedy były te narzekania.

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.