  • Data: 2013-12-02 17:27:58
    Temat: Re: sektory 4k a sklonowane partycje z 512
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle y...@g...com napisał w poniedziałek, 2
    grudnia 2013 13:48:

    > Jakoś EASEUS Partition Master w ogóle "nie widzi" problemu,

    To, że się _DA_, nie znaczy, że jest _ŁATWO_, a tym bardziej,
    że _AUTOMATYCZNIE_. ;)

    Jeżeli program pokazuje początek partycji z dokładnością do
    sektora, można łatwo sprawdzić (choćby przy pomocy kalkulatora), czy
    partycja zaczyna się w odpowiednim miejscu i w razie potrzeby ją
    odpowiednio przesunąć.

    > Jednak JAK skoro akurat tak "dziwnie" się składa, że te wyrównane to
    > linuksowe a te nie NIEwyrównane to Łindołsowe?

    Widać nadinterpretowałem Twoje twierdzenie, że "większość z
    tychże partycji ma system plików NTFS" i założyłem, że istnieją także
    wyrównane partycje NTFS. A zresztą - nawet jeżeli nie istnieją, to
    chyba możesz założyć wyrównaną partycję NTFS do celów testowch?
    Najlepiej po sąsiedzku z niewyrównaną, żeby ograniczyć wpływ
    zależności szybkości odczytu od ścieżki.

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.