  • Data: 2013-12-04 15:50:33
    Temat: Re: sektory 4k a sklonowane partycje z 512
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:42b96388-09a1-400e-8201-070e5540b485@go
    oglegroups.com...
    > po co tak dużo?

    A dlaczego nie?
    Poza oprogramowaniem i plikami cad (*.dwg) to pliki są duże.
    Muzyka w FLAC, zdjęcia na ogół RAW, filmy w HD to ile miejsca tracę na takim
    rozmiarze klastra?
    Dzisiaj zacząłem rozważać, czy nie kupić piątego dysku twardego (jak na złość
    płyta ma tylko 6 złącz SATA). Nie chce mi się co chwila przeglądać co można
    usunąć. Nie wiem co to za standard, żeby umieszczać tylko 6 gniazd sata.