  • Data: 2002-10-18 06:34:34
    Temat: Re: sdi/neo - polityka tpsa
    Od: "Paul Van-Dass" <p...@b...krakow.pl.znik> szukaj wiadomości tego autora

    > mialem podobny problem... neostrada nie ma tu ncid or rzeczy... tpsa ma
    > bardzo szybkie (jak na polske) łącza krajowe (zdaje sie 2.5gbit miedzy
    > miastami) ...
    > poza tym problem zaczyna sie na twoim routerze brzegowym... po prostu za
    > duzo ludzi podlaczyli pod twoja półkę his (znany blad gdy przelaczaja
    polske
    > 16 osobowa na 120 osobwa nie zmieniajac łącza)

    Niezgodze sie z Toba !

    Bo w przypadku gdy robi sie cos takiego transfery by skakaly a umnie w
    dowolnej godzinie przy nieobciazanym laczu (moim) wynik traceroute jest taki
    sam. I po dzisiejszym telefonie do TPSA jestem w 100% przekonany, iz jest to
    dzialanie celowe! Pozdrownienia dla Pana technika z w/w firmy.

    Paul