  • Data: 2002-11-02 09:25:28
    Temat: Re: sdi/neo - polityka tpsa
    Od: "Bartlomiej Krajewski" <a...@s...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Paul Van-Dass pisze:

    > Bylem generalnie zadowolony z uslugi SDI (tpsa) ktora to juz posiadam od
    > prawie 2lat. Problemy zaczely sie gdy T.P.S.A rozpoczela wprowadzac usluge
    > Neostrada+ obiawia sie to:
    > - zrywanie polaczenia
    > - problemy z polaczeniem
    > - a szczytem juz jest "przyduszenie" ruchu wychodzacego na routerze
    > dostepowym.

    [...]

    > Problemy zaczely sie gdy w poczcie (pozniej byl telefon) otrzymalem oferte
    > zmiany uslugi SDI na NEO+ stopniowo z dnia na dzien zdarzaly sie
    > corazczestsze awarje a w dniu dzisiejszym siegnelo to szczytu (caly dzien
    > bez internetu), wiec dzwonie do TPSA i pytam technikow co sie dzieje,
    > odpowiadaja ze niemaja pojecia a nastepnie z lekkim hihotem zadaja mi
    > pytanie jak ogolnie dziala mi SDI (nic nie odpowiedzialem), o godzienie
    > 18:30 zaczelo dzialac wiec zafrapowany ta sytuacja sprawdzam, a komentarz na
    > podstawie zalaczonego wydruku z traceroute pozostawiam Wam.

    Hmmm. U mnie od pewnego czasu SDI co kilkanaście-kilkadziesiąt minut
    przytyka się na minutkę, dwie. Transfer spada wtedy do ok. 2kbit/s.
    Bardzo często pomaga rozłączenie i ponowne połączenie. Wcześniej kilka
    razy TPSA do mnie dzwoniła oferując przejście na Neo+. Nie pomyślałem, że
    "zatykanie" się SDI może być celowym działaniem TPSA. Nie zgłaszałem tego
    nigdzie, gdyż podanie o instalację DSL 512 już leży w BOKu a umowę SDI
    rozwiązuję za miesiąc.

    --
    Bartłomiej Krajewski / bartek at kozanostra dot org