  • Data: 2002-10-19 21:52:02
    Temat: Re: sdi/neo - polityka tpsa
    Od: "Pamir" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paul Van-Dass" <p...@b...krakow.pl.znik> napisał w
    wiadomości news:aok4u9$dif$1@news.tpi.pl...
    > Witam

    > zmiany uslugi SDI na NEO+ stopniowo z dnia na dzien zdarzaly sie
    > corazczestsze awarje a w dniu dzisiejszym siegnelo to szczytu (caly dzien
    > bez internetu), wiec dzwonie do TPSA i pytam technikow co sie dzieje,
    > odpowiadaja ze niemaja pojecia a nastepnie z lekkim hihotem zadaja mi
    > pytanie jak ogolnie dziala mi SDI (nic nie odpowiedzialem), o godzienie
    > 18:30 zaczelo dzialac wiec zafrapowany ta sytuacja sprawdzam, a komentarz
    na
    > podstawie zalaczonego wydruku z traceroute pozostawiam Wam.

> [...]

    U mnie dzieje sie podobnie a moze jeszcze gorzej bo pingi dochadza nawet do
    1200ms To jakas paranoja wiec postanowilem z tym walczyc. Narazie zaczalem
    gnebic tych z pod 9696 moze jak dostana kilkanascie telefonow dziennie od
    kazdego uzytkownika SDI to sie opamietaja (szczerze mowic watpie:(() Ale jak
    narazie obiecali cos z tym zrobic wiec nie pozostaje mi nic innego jak tylko
    czekac. A co dokladnie powiedzial Ci ow technik?-jestem bardzo ciekawy. Bo
    sprawiaja wrazenie jakby o wszystkim wiedzieli tylko cos im jezyki
    poobcinalo.
    Pozdrawiam
    Pamir