  • Data: 2009-03-02 19:08:02
    Temat: Re: scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ErneST Rygielski pisze:
    ...>8
    > Pamietam, ze jek sie rozstawalem z grupa, to sytuacja byla
    > taka nieiekawa, i duzo starych grupowiczow wtedy
    > rezygnowalo z pisania.

    Nie doczekales, widac do diagnozy (bo w koncu zdiagnozowalismy to
    niepokojace zjawisko!).
    Poprostu paleczke przejeli mlodsi. Tak jak w realu latali po piwo ;)
    tak na liscie wlasnie na nich spadl obowiazek odpowiadania na pytania
    "Co kupic na pierwsze moto", "Czemu nie odpala" "Co to PRI i czym sie
    rozni od ON"...

    Mnie np juz mdlilo gdy odpowiadac musialem po raz tysieczny "Jakie ma
    byc napiecie ladowania akumulatora" :)))

    A czytac wogole to przestalo niewielu, widac to bylo od czasu do czasu
    jak "wylazili z podziemia" by np nawrzucac Jacotowi albo pogratulowac
    nowiutkiego precelka. Oj, posypalo sie, posypalo! widac to nawet na
    Piernikach:
    http://poltegor.igo.wroc.pl/roman/Moto/Pierniki/cwda
    ta/100_5491.html) :)

    Pozdrawiam