  • Data: 2009-02-27 21:36:56
    Temat: Re: scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Ireneusz Dyła wrote:
> [...]

    Magic dodaj to jako motto do FAQ

    Więcej dystansu do wlasnych osiągnieć i bedzie dobrze.
    My wiemy jak jest, z tą jazda także. Precle nigdy nie byly klubem.
    Al mozemy się wyrózniac - pozytywnie - na tle innych "forów"

    O, nie, za latwo bys chcial.

    Precle to juz spolecznosc ( i to juz epoka poznego cesarstwa) jakiego
    by nie dojebac transparentu WELCOME to bedzie ino szmata na kiju.

    Poniewaz gdyz:
    spolecznosc ma reguly, profil, historie. I to dosc dluga.
    A terazniejszosc a to jest taki punkt w tej historii ze....
    strona precli na naszej klasie wydaje mi sie najlepszym pomyslem.

    A w RL to precle maja swoja freblowke, tylko mlodziez nie jest z tych
    czasow co by latala starszym po piwo.

    Ale, zeby nie bylo ze precle to samo zlo.
    Cwiczylem ostatnio zycie grupowe na jednym z "innych forum-ow".
    Po pol roku trzepnalem drzwiami.

    Otwartość, kultura i dystans. :)

    Ty, ja kiedys zalozylem taki watek Love and Peace na HC i nawet paru
    to mi sie udalo nabrac.

    KJ