  • Data: 2010-12-22 09:38:53
    Temat: Re: scigacz.pl (by?o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-22, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > ABS mój drogi długoręki nie ma nic wspólnego z pulsowaniem. On reaguje,
    > gdy wykryje uślizg. Reduktor (w klasycznym ABS) lekko redukuje ciśnienie w
    > układzie hamulcowym i to tylko do momentu gdy koło znów zaczyna się
    > obracać.
    Po pierwsze primo w ABS nie ma czegos takiego jak reduktor (polecam poczytac
    co to jest reduktor), jest cos takiego jak modulator ktory moduluje cisnienie
    wywierane na tloczki w zacisku.
    > To wszystko dzieje się w ułamkach sekund, poza granicą możliwości
    > kontroli przez ludzką percepcję. Nie ma żadnego pulsowania, czasem
    > wystarczy jedna interwencja układu / reduktora, czasem setki ale nie ma
    > żadnego pulsowania, odpuszczania hamulca i tego typu pierdów.
    Glupi jestes czy tylko takiego udajesz? Czym jest wg. ciebie chwilowe
    zmniejszenie cisnienie i powrot do poprzedniego jak nie pulsowaniem?

    Dla ciebie odpuszczenie hamulca to chyba odpuszczenie klamki do konca,
    podobnie pewnie uwazasz ze hamowanie pulsacyjne to pulsowanie klamka
    maks-zero-maks... itd. Czy pierdzenie ABS-u, czyli ciagle popuszczanie
    cisnienia nie jest hamowaniem pulsacyjnym/impulsowym?

    Przejedz sie za kims z ABS kto ma cisnieniowy czujnik stopu i powiedz
    niech zahamuje tak zeby zadzialal ABS - efekt dzialania bedzie widoczny
    na tylnej lampie.
    > Zadziałanie
    > ABS to reakcja na konkrety odczyt danych, w chwili gdy koło traci
    > przyczepność. A ty se pulsujesz aby nie doprowadzić do uślizgu... bez
    > sensu.

    Mozesz pulsowac klamka na granicy uslizgu o ktorym jestes informowany na
    kierownicy.

    > Życie jest pełne rozczarowań. Myślę natomiast że największym w tym
    > tygodniu było obnażenie twojej "techniki" przed całą grupą i to cię tak
    > boli...

    Szczerze? Jebiemieto, ze nie uzywam pro technik opisanych w pro poradnikach.
    Zastanow sie w jaki sposob doszli do tego autorzy tych technik? Jak nie przez
    proby i wlasne doswiadczenia.

    --
    Artur
    ZZR 1200