  • 1. Data: 2009-10-24 16:13:54
    Temat: samsung c5212, szybkie przelaczanie kart sim?
    Od: "Michał" <b...@j...pl>

    witam,
    czy ktos moze mnie oswiecic, czy jest jakis inny sposob przelaczania kart
    sim - nie przez zmiane karty domyslnej, ale tylko na czas polaczenia?
    przy zmianie domyslnej, tel sie musi zrestartowac, moze jakas opcja, zeby
    tego nie robil? :) w instrukcji ani slowa o tym, a zanim kupilem, dzwonilem
    na infolinie samsuga i gosc twierdzil, ze to jest wlasnie blad uzytkownikow,
    ze narzekaja ze sie dlugo przelacza, a nie przelaczaja, tylko zmieniaja
    domyslna karte...
    pozdrawiam
    michal

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4538
    (20091024) __________

  • 2. Data: 2009-10-24 17:37:03
    Temat: Re: samsung c5212, szybkie przelaczanie kart sim?
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Michał pisze:
    > witam,
    > czy ktos moze mnie oswiecic, czy jest jakis inny sposob przelaczania kart
    > sim - nie przez zmiane karty domyslnej, ale tylko na czas polaczenia?

    Po prawej stronie aparatu, na bocznej ściance masz przełącznik do kart
    SIM, do rozmów i smsów.
    Czytałeś instrukcję???? Chyba nie...
    piona

  • 3. Data: 2009-10-24 22:05:37
    Od: "Michał" <b...@j...pl>

    > Po prawej stronie aparatu, na bocznej ściance masz przełącznik do kart
    > SIM, do rozmów i smsów.
    > Czytałeś instrukcję???? Chyba nie...

    Czytalas posta ze zrozumieniem?? chyba nie, wiec przeczytaj jeszcze raz...
    przelacznik po prawej zmienia karte domyslna i restartuje telefon.
    pozdrawiam
    michal

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4539
    (20091024) __________

  • 4. Data: 2009-10-24 22:41:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 25 Oct 2009 00:05:37 +0200, Michał napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow
    4539 (20091024) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Po raz kolejny - byłbyś uprzejmy zaprzestać wysyłania reklam na tą grupę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-10-25 08:52:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    .
    > Po raz kolejny - byłbyś uprzejmy zaprzestać wysyłania reklam na tą grupę?

    Przecież widzisz, że to kretyn. Nawet nie potrafi skonfigurować OE.

  • 6. Data: 2009-10-25 09:18:28
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Michał pisze:

    > Czytalas posta ze zrozumieniem?? chyba nie, wiec przeczytaj jeszcze raz...
    > przelacznik po prawej zmienia karte domyslna i restartuje telefon.

    Przełącznik po prawej nie restartuje telefonu. Można nim dowolnie
    zmieniać kartę na czas połączenia czy pisania sms.
    Wystarczy to zrobić najeżdżając przed wykonaniem rozmowy/wysłaniem sms
    na dowolny kontakt ...
    piona

  • 7. Data: 2009-10-25 11:21:19
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <b...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Czytalas posta ze zrozumieniem?? chyba nie, wiec przeczytaj jeszcze raz...
    > przelacznik po prawej zmienia karte domyslna i restartuje telefon.

    chcesz porady, czy chcesz popisać się swoją bezmyślnością?
    piona podała ci odpowiedź. doczytaj jeszcze instrukcję.

    a jak wysilisz szare komórki, służące dotąd tylko pyskówkom, to przeszukasz
    archiwum grupy, gdzie znajdziesz moje wyjaśnienia jak wybrać kartę, z której
    dzwonisz bez zmiany domyślnej.
    ale proszę, pomyłś szukając tak, jak nie myslałeś odpowiadając pionie.

    i skonfiguruj program antywirusowy.
    jeśli potrafisz.

  • 8. Data: 2009-10-25 18:27:32
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Konrad N.S. pisze:
    > chcesz porady, czy chcesz popisać się swoją bezmyślnością?
    > piona podała ci odpowiedź. doczytaj jeszcze instrukcję.

    Pssst... _piona podał_ jeśli już :)
    piona (Mariusz) :)