  • 111. Data: 2010-12-14 19:06:07
    Temat: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:

    > ROTFL po raz drugi :>
    > Tak sie sklada baranku bozy, ze mam w swoim silniku pompe typu VP i

    Lubisz kpić z ludzi, nie ? Wykładasz na Polibudzie o silnikach czy wykładasz
    kafelki (_sarkazm_)

    > chcac nie chcac musialem sie z nia dosc dokladnie zapoznac :P
    > Poza tym, ze dali zamiast linki, elektromagnes i czujniki, polozenia i
    > temp. paliwa, to sie malo co rozni od zwyklej pompy rotacyjnej.
    > I tak zebys byl swiadom, to w tej mojej pompie dawka podstawowa jest
    > ustawiona mechanicznie i komputerowi nic do tego.
    > Takze wystarczy podac 12V na zawor odcinajcy (albo zlikwidowac ten zawor),
    > zakrecic i juz silnik pracuje.
    > Bez zadnego komputera... magia nie? :>

    To teraz wyjmij jeden z czujników o których napisałem wcześniej - zobaczymy
    czy twoja magia zadziała ;-)

    > Kwestie dostania sie "paliwa" przez dolot juz pomijam, bo wtedy to w ogole
    > pompa wtryskowa nie jest potrzebna.

    No tak w twoim (ZTCP) TDSie nic nie jest potrzebne a i tak będzie jechał 200
    km//h na 50% położenenia nastawnika pompy, którego to ty będziesz dygał
    paluszkami (zauważ że to też _sarkazm_) ;>.

    --
    Bugatti

  • 112. Data: 2010-12-14 21:14:39
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-14 19:06, Bugatti pisze:

    > Lubisz kpić z ludzi, nie ? Wykładasz na Polibudzie o silnikach czy
    > wykładasz kafelki (_sarkazm_)

    Z takich fachowcow, a i owszem ;>

    > To teraz wyjmij jeden z czujników o których napisałem wcześniej -
    > zobaczymy czy twoja magia zadziała ;-)

    Ktory dokladnie mam wyjac?
    Tajemniczy elektrozawor, czy moze czujnik na walku rozrzadu, ktorego
    zreszta nie ma w TDSie, czy czujnik predkosci obrotowej silnika, bez
    ktorego silnik i tak bedzie pracowal? :>

    > No tak w twoim (ZTCP) TDSie nic nie jest potrzebne

    Paliwo jest potrzebne :>

    > a i tak będzie jechał
    > 200 km//h

    Ano spokojnie jeszcze tyle osiaga, nawet ciut wiecej.

    > na 50% położenenia nastawnika pompy,

    A tego to nie wiem, nie wnikalem ile sie musi wychylic.

    > którego to ty będziesz
    > dygał paluszkami (zauważ że to też _sarkazm_) ;>.

    Uu i ten Twoj srkazm to ta wielka wiedza?
    Dobra, dajmy sobie spokój z docinkami.
    Pompa w TDSie to zwykla pompa rotacyjna, niewiele sie rozni od tych
    sterowanych linka.
    Zadne czujniki nie sa wymagane, poniewaz tam wszystko w zasadzie odbywa
    sie mechanicznie (dawke wstepna ustawiasz mechanicznie, kat wtrysku tez,
    a wiecej, oprocz zaworku do gaszenia nie jest potrzebne), czujniki sa
    tylko po to, aby silnik pracowal lepiej, mial lepsze osiagi, mniej palil
    itp.
    Ale do zwyklego pyrkania nie sa potrzebne.

    --
    Karolek

  • 113. Data: 2010-12-14 21:27:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-14 11:20, Myjk pisze:

    > Niezły pacjent.

    No tak, jemu sprzęgło prawie wyszło maską.
    Teraz pytanie co by było gdyby ta część poleciała w stronę kierowcy.
    Nie wiem na ile realne jest trafienie takim elementem w kierowcę po
    przebiciu grodzi.

  • 114. Data: 2010-12-14 21:54:09
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-14 09:56, Myjk pisze:
    > Czyli [...] zwrywanie kabli
    > paliwowych jest bez sensu (co sugerowali forumowi poprzednicy)
    Chwila! Wyrywanie przewodów paliwowych sugerował ktoś z filmu. Fakt, że
    nie użyłem cudzysłowu, ale... może obejrzyj film pokazany przez
    inicjatora dyskusji. ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 115. Data: 2010-12-14 21:56:34
    Temat: Re: a nie mowilem ze bedzie flejm? :o) /bt
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-14 14:47, Michał Gut pisze:
> [...]
    No i, ku*wa, co narobiłeś?! ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 116. Data: 2010-12-15 08:08:30
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-12-14 21:54:09 R2r

    > Chwila! Wyrywanie przewodów paliwowych sugerował ktoś z filmu.
    > Fakt, że nie użyłem cudzysłowu, ale... może obejrzyj film
    > pokazany przez inicjatora dyskusji. ;-)

    Ja się odnosiłem do linka z FORUM i tamtejszych
    wypowiedzi, a nie do wypowiedzi na grupie
    -- a tym bardziej nie do Twojej. :)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 117. Data: 2010-12-15 08:43:41
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > No i, ku*wa, co narobiłeś?! ;-)

    zimno jest to sie grupowicze rozgrzali nieco:)
    nastepny temat:
    swiatla w dzien - zbedne czy konieczne:)

  • 118. Data: 2010-12-15 16:07:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-15 08:43, Michał Gut pisze:

    > zimno jest to sie grupowicze rozgrzali nieco:)
    > nastepny temat:
    > swiatla w dzien - zbedne czy konieczne:)

    Dostałeś kiedyś mokrą trawą w pys... tfu! w atrapę? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 119. Data: 2010-12-19 01:17:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 11 Dec 2010 23:31:57 +0100, Agent napisał(a):

    > Niezłe. Swoją droga to ciekay jestem czy jest możliwe zdławienie silnika na
    > biegu i hamulcu przy takich obrotach. MZ nie. Ja bym chyba próbował szmatą
    > zaphac dolot powietrza a potem ewentualnie na bieg+hamulec

    Dlaczego nie? 5 bieg, hamulec do dechy i w miare szybkie, lecz nie
    gwałtowne puszczenie sprzęgła.

    --

  • 120. Data: 2010-12-19 01:18:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 11 Dec 2010 23:44:19 +0100, R2r napisał(a):

    > A jeśli chodzi o gaśnicę, to skuteczna jest _tylko_ na dwutlenek węgla.
    > Żadne proszkowe itp. nie wchodzą w grę. Podobno.

    Proszkowa będzie bardzo skuteczna. Tylko silnik do wymiany.

    --