eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamozaplon w dieslu od oleju z turbinyRe: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!216.40.28.145.MISMAT
    CH!novia!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-e
    xc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED
    !not-for-mail
    Date: Tue, 14 Dec 2010 00:31:05 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
    References: <ie0tg0$pih$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ie0u4p$aeg$1@news.onet.pl>
    <ie0ubh$pl9$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ie11nu$a8p$1@news.dialog.net.pl>
    <ie13qa$q76$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <u...@4...com>
    <ie2e49$e1m$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ie4nhm$df7$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <ie4nhm$df7$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <4d06acb7$0$20993$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.103.122
    X-Trace: 1292283063 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20993 83.23.103.122:12400
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2334613
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-13 10:03, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl>
    > napisał w wiadomości news:ie2e49$e1m$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    >>> Zawsze mozesz ruszyc, a potem hamowac.
    >> na 5tce? powodzenia:)
    >> jeszcze z mocnym silnikiem to w ogole
    >
    > Nie, jedynka, dwojka, piatka i hamulec.

    Ale czy dla sprzęgła to będzie taka duża różnica czy zmiana będzie z
    dwójki na piątkę czy od razu próba startu z piątki?

    Sprzęgło i tak nie da rady przenieść momentu potrzebnego żeby na piątce
    zerwać przyczepność kół, a zrównanie prędkości tarcz nastąpiłaby dopiero
    przy ogromnej prędkości.

    Ja bym mimo wszystko zaczynał z piątki - jeżeli nie da rady to trudno,
    raczej nie dało się nic więcej zrobić. A nie straci się wydolności
    sprzęgła na pierwsze zmiany między niskimi biegami.


    Tu jeszcze jest jedna kwestia:
    http://www.youtube.com/watch?v=nK9TX82c2VI
    Na moje oko to przegrzana tarcza sprzęgła się rozpadła i wyszła przez
    maskę. Warto pamiętać że w przednionapędówkach płaszczyzna sprzęgła
    przebiega mniej-więcej między nogami kierowcy... :)

    Tylko nie wiem czy ten Dodge Neon jest jakoś reprezentatywny dla ogółu
    aut - na filmie widać że jest po dzwonie, może coś było krzywe -
    wystarczy pęknięta obudowa sprzęgła i już coś tam mogło pracować
    nieosiowo i spowodować takie coś.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: