  • Data: 2021-01-19 14:26:07
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-01-2021 o 13:47, cef pisze:

    > Ja nie podaję żadnych informacji, bo na temat eksploatacji elektryków
    > wypowiadam się tylko

    Właśnie na tym polega problem.
    Gdybyś nie chciał hejtować, po prosty byś tego nie robił.
    W każdym razie nie więcej niż raz - czyli kilka miesięcy temu, temat
    elektryków byłby dla Ciebie zamknięty.

    > Jakoś inwestują.

    Nie bardzo maja wyjście - widzą już deko trumny nad głową.

    > A ten zasięg max podają dla 100% naładowania czy tych 80%?

    Oczywiście że dla 100.
    To tak jak w reklamach samochodów, w których zawsze zamieszczają zdjęcie
    wersji dwa razy droższej od tej której cenę podają.

    > Czy poruszając się autem EV, które ma katalogowo zasięg max do 450km
    > i czas ładowania podany też do 80% rzędu 1 godz to jadąc w długą trasę z
    > dostępem jedynie do szybkiego ładowania muszę liczyć, że tak naprawdę
    > jak się naładuję do 80% to do kolejnego punktu ładowania przejadę
    > nie 450km tylko około 350km?

    Dokładnie.

    > Ja sobie nie przypominam, ale jak znajdziesz,
    > to zaszczekam.

    Ok, będzie chwila to sprawdzę.

    > To jeszcze droższa wersja i raczej nie praktykowana.

    W sensie, że ja coś nieistniejącego wymyślam na poczekaniu tak jak Ty?
    Mylisz się, ja piszę o rzeczach które już ktoś wykonał i się tym chwalił.

    > Jestem zainteresowany na tyle, żeby się przesiąść czy spróbować bez
    > komplikacji.

    I co wykonałeś w tym kierunku?
    Wypożyczyłeś jakieś ev?
    Nie - po prostu zawracasz gitarę i hejtujesz ev.

    > Czyli sam potwierdzasz, że nie ma sensownej alternatywy.

    Dla klientów na powyższe - nie ma i długo nie będzie.
    Możesz już więc więcej o ev nie pisać.

    > Ale ja nie chcę za darmo.

    No nie dalej jak kilka postów wstecz, oczekiwałeś że spółdzielnia kupi
    Ci ładowarkę.

    > Podałem właśnie wersję bezinwestycyjną - najprostszą.

    Nie, bo zataiłeś realny koszt.

    > Czyli EV wymaga inwestowania,

    Ja piszę z punktu widzenia klienta na nowe auto za 100 tys, a sytuacja
    fanów 10 letnich diesli po taniości, jest mi totalnie obojętna i nijak
    to co piszę ich nie dotyczy.

    > Jak doszedłeś do tego realnie 0,6?

    W G11 czy w biznosowej taryfie?
    Jak to drugie to cofnij się o kilka postów.
    I czytaj odpowiedzi, a swoją grafomanie możesz przy czytaniu pomijać.

    > Nie bardzo rozumiem o co Ci tutaj chodzi?

    O to, ze gadaliśmy o prądzie za 0,9 w Twojej pracy, który de facto
    kosztuje Cię 0.6, co raczyłeś zataić.

    > Nie, ja tez pisze jak jest. Znam ICE i tego porównuję.

    A po co?
    Żeby hejtować.

    Znasz ICE, zostań przy nim i nie udzielaj się w wątkach o ev, bo nie
    masz w nich nic do wniesienia.

    > Żeby ustalić czy się opłaca

    Dawno to ustaliłeś, a od tego czasu tylko hejtujesz.

    > No ale opisałem Ci swój przypadek.

    Tak - właśnie ten drugi.

    > Albo

    Jego wybór.
    Zanim tego nie zrobi - jeździ tym co wybrał i wypowiada się o tym co wybrał.
    A nie hejtuje inne opcje.