  • Data: 2021-01-18 12:54:02
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-01-2021 o 12:10, Mirek Ptak pisze:

    > Zoe vs Clio

    Rozumiem, że do porównania wziąłeś najnowsze Clio a nie 10 letnie? ;-)
    No to mniej więcej tak wygląda upływa czasu...

    >jest (wewnątrz) mniejsze we wszystkich wymiarach

    Tak z ciekawości - jak mierzono przestrzeń od fotela do dachu?
    Pewnie pomiar dla wielbicieli tzw. "gleby" na fotelu?

    Bo żeby on miał sens, to fotel trzeba podlewarować najwyżej jak się da i
    wtedy mierzyć.

    Obstawiam, że i wyniki byłyby inne, bo po prostu w Zoe nie spuścisz
    fotela tak nisko jak w Clio, przynajmniej w moim jest wysoko już w std.

    Miałem przez weekend nowe Clio (zastępcze jak rozwaliłem oponę w Zoe) i
    nad głową miałem zauważalnie mniej miejsca niż w Zoe, więc inne wyniki
    wydają się niemożliwe.

    > z wyjątkiem
    > szerokości z przodu (1cm) i poziomu fotela kierowcy nad ziemią (66cm vs
    > 54,5cm).

    No i generalnie tym się głównie różnią małe vany i suvy od płaskaczy.
    Zobacz sobie różnice między Megane, a Kadjarem, to dopiero się zdziwisz.

    No i to jest kluczowa informacja, bo to się zasadniczo przekłada na
    przestrzeń w środku - w przypadku wysokiej pozycji za kierownicą,
    potrzeba jej dużo mniej.