-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.
ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: samochody, energia, wodór
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5...@4...net>
<5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
<5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
<rtn8qt$kll$1$horizn@news.chmurka.net> <n...@m...org>
<5fff38d8$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <13v1r77lxdccg$.dlg@myjk.org>
<6001bdf7$0$559$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<60020f94$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<rtu2oc$7rc$1$Cav@news.chmurka.net>
<60029418$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<rtu4in$92t$1$Cav@news.chmurka.net>
<6002a261$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<rtudpq$104i$1@gioia.aioe.org>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Sat, 16 Jan 2021 14:17:05 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.6.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <rtudpq$104i$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <6002e750$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
X-Trace: 1610803024 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 552 80.53.118.49:50453
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2598
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690147
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2021-01-16 o 11:05, Cavallino pisze:
> W dniu 16-01-2021 o 09:22, cef pisze:
>> Ponawiam zatem pytanie: czy ten system chłodzenia wprowadza jakieś
>> ograniczenia zasięgu
>
> Nie.
>
>> Bo w ICE nie widzę, żeby chwalili się, że jest chłodnica.
>
> Bo to normalne, w elektrykach też.
To niepotrzebnie wymieniacie to jako jakąś zaletę, bo
to w sumie normalna rzecz. Niewielu producentów chwali się też
wycieraczkami.
>> Wracając do meritum, które wyciąłeś:
>> Czy to prawda, że elektryki są przez to sterowanie
>> zależnościami pomiędzy baterią a napędem mniej awaryjne?
>
> Znowu czegoś nie zrozumiałeś.
> Dbanie o baterię oznacza głównie sterowanie zależnościami między baterią
> a tempem i mocą jej ładowania.
> To nie chodzi o przycinanie napędu bo to są drobne.
Może i nie zrozumiałem, ale to częściowo wina
niejasnego przekazu czy też patrzenia informującego
przez pryzmat własnych potrzeb.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.21 14:50 Myjk
- 16.01.21 15:25 cef
- 16.01.21 15:49 Cavallino
- 16.01.21 15:52 Cavallino
- 16.01.21 15:58 Cavallino
- 16.01.21 16:01 Cavallino
- 16.01.21 16:07 Cavallino
- 16.01.21 16:09 Cavallino
- 16.01.21 16:32 cef
- 16.01.21 16:48 Cavallino
- 16.01.21 16:57 cef
- 16.01.21 17:26 cef
- 16.01.21 17:36 Shrek
- 16.01.21 17:41 Shrek
- 16.01.21 17:50 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=