-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feed
er1-1.proxad.net!cleanfeed2-b.proxad.net!nnrp4-1.free.fr!not-for-mail
From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
Subject: Re: samochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniem
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ptcemr$qta$1@dont-email.me> <ptch0s$shb$2@news.icm.edu.pl>
<5bfa5e21$0$5494$426a74cc@news.free.fr>
<5bfa6625$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwAgMAAAAqbBEUAAAADFBMVEX///8AAACAgIBAQEBMvJN
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
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 25 Nov 2018 10:49:48 GMT
Lines: 28
Message-ID: <5bfa7e4c$0$15195$426a74cc@news.free.fr>
Organization: Guest of ProXad - France
NNTP-Posting-Date: 25 Nov 2018 11:49:48 CET
NNTP-Posting-Host: 82.64.0.151
X-Trace: 1543142988 news-3.free.fr 15195 82.64.0.151:56396
X-Complaints-To: a...@p...net
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644596
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 25 Nov 2018 10:06:45 +0100, Marcin N wrote:
> W dniu 2018-11-25 o 09:32, Mateusz Viste pisze:
>> Może nie w tym roku, ani nie w następnym, ale prędzej czy później
>> będzie dla wszystkich oczywiste że przemieszczanie dwóch ton metalu aby
>> przetransportować 80 kg wody i białka to taki sobie interes.
>
> Zastanówmy się, skąd te "dwie tony" się biorą.
> Maluch ważył 650 kg. Renault 9 (o ile pamiętam) około 900.
> Typowy współczesny waży 1200.
>
> Problemem jest bezpieczeństwo.
Problemem jest to, że po milionach lat ewolucji człowiekiem w dalszym
ciągu kieruje małpi instynkt i hormony.
> Jeśli chcemy jeździć lekkimi pojazdami -
> trzeba najpierw zabronić jeździć ciężkimi. Ostatnia głośna sprawa z
> Czech pokazała, jak wygląda wypadek ciężkiego porszaka z typowym
> samochodem.
Obecne samochody są niepotrzebnie szybkie. Pierwszym krokiem do
bezpieczeństwa jest ograniczenie vmax wszelkich aut, powiedzmy do 90 km/h.
Drugi krok to odciąć kierownicę, i niech komputery za nas prowadzą. Ale
to wszystko w trasie - bo w mieście przyszłości samochód nie ma prawa
bytu. Przy czym wszystko to w dzisiejszej rzeczywistości jest oczywiście
nierealne. Ale małymi kroczkami...
Mateusz
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.18 12:42 Cavallino
- 25.11.18 12:42 J.F.
- 25.11.18 13:52 ToMasz
- 25.11.18 13:59 Jacek Maciejewski
- 25.11.18 14:15 Shrek
- 25.11.18 14:19 Shrek
- 25.11.18 14:20 Mateusz Viste
- 25.11.18 14:51 Marek S
- 25.11.18 14:59 Budzik
- 25.11.18 14:59 Budzik
- 25.11.18 15:24 Mateusz Viste
- 25.11.18 15:38 kk
- 25.11.18 15:40 kk
- 25.11.18 16:12 kk
- 25.11.18 16:16 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO