-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feed
er1-1.proxad.net!cleanfeed2-b.proxad.net!nnrp4-1.free.fr!not-for-mail
From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
Subject: Re: samochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniem
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ptcemr$qta$1@dont-email.me> <ptch0s$shb$2@news.icm.edu.pl>
<5bfa5e21$0$5494$426a74cc@news.free.fr>
<5bfa6625$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwAgMAAAAqbBEUAAAADFBMVEX///8AAACAgIBAQEBMvJN
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
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 25 Nov 2018 10:49:48 GMT
Lines: 28
Message-ID: <5bfa7e4c$0$15195$426a74cc@news.free.fr>
Organization: Guest of ProXad - France
NNTP-Posting-Date: 25 Nov 2018 11:49:48 CET
NNTP-Posting-Host: 82.64.0.151
X-Trace: 1543142988 news-3.free.fr 15195 82.64.0.151:56396
X-Complaints-To: a...@p...net
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644596
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 25 Nov 2018 10:06:45 +0100, Marcin N wrote:
> W dniu 2018-11-25 o 09:32, Mateusz Viste pisze:
>> Może nie w tym roku, ani nie w następnym, ale prędzej czy później
>> będzie dla wszystkich oczywiste że przemieszczanie dwóch ton metalu aby
>> przetransportować 80 kg wody i białka to taki sobie interes.
>
> Zastanówmy się, skąd te "dwie tony" się biorą.
> Maluch ważył 650 kg. Renault 9 (o ile pamiętam) około 900.
> Typowy współczesny waży 1200.
>
> Problemem jest bezpieczeństwo.
Problemem jest to, że po milionach lat ewolucji człowiekiem w dalszym
ciągu kieruje małpi instynkt i hormony.
> Jeśli chcemy jeździć lekkimi pojazdami -
> trzeba najpierw zabronić jeździć ciężkimi. Ostatnia głośna sprawa z
> Czech pokazała, jak wygląda wypadek ciężkiego porszaka z typowym
> samochodem.
Obecne samochody są niepotrzebnie szybkie. Pierwszym krokiem do
bezpieczeństwa jest ograniczenie vmax wszelkich aut, powiedzmy do 90 km/h.
Drugi krok to odciąć kierownicę, i niech komputery za nas prowadzą. Ale
to wszystko w trasie - bo w mieście przyszłości samochód nie ma prawa
bytu. Przy czym wszystko to w dzisiejszej rzeczywistości jest oczywiście
nierealne. Ale małymi kroczkami...
Mateusz
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.18 12:42 Cavallino
- 25.11.18 12:42 J.F.
- 25.11.18 13:52 ToMasz
- 25.11.18 13:59 Jacek Maciejewski
- 25.11.18 14:15 Shrek
- 25.11.18 14:19 Shrek
- 25.11.18 14:20 Mateusz Viste
- 25.11.18 14:51 Marek S
- 25.11.18 14:59 Budzik
- 25.11.18 14:59 Budzik
- 25.11.18 15:24 Mateusz Viste
- 25.11.18 15:38 kk
- 25.11.18 15:40 kk
- 25.11.18 16:12 kk
- 25.11.18 16:16 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=