  • 71. Data: 2017-05-07 01:57:02
    Temat: Re: samochódd do 2000zł
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 06.05.2017 o 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Jest słuszny.
    > Bo chodzi o jego umiejetnosci a nie o papiery.
    > Nie wyobrazam sobie, zeby ktos kto dopiero nabywa doswiadczenia w
    > prowadzeniu osobówki od razu wsiadał na duze zestawy.

    Jak następny pracodawca się go spyta, czy jeździł to powie, że tak.
    Rozwoził pizze codziennie po x km.

  • 72. Data: 2017-05-07 07:11:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-06 o 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Jest słuszny.
    > Bo chodzi o jego umiejetnosci a nie o papiery.

    Jeśli chodzi o realne umiejętności, to istnieje wiele tańszych sposobów,
    niż jeżdżenie kupionym samochodem rozwożąc pizzę (zakładając, że ten
    czas przeznaczony na jazdę z pizzą spożytkuje się na inne zajęcie
    zarobkowe).

    --
    Liwiusz

  • 73. Data: 2017-05-07 07:12:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-07 o 01:57, Smok Eustachy pisze:

    > Jak następny pracodawca się go spyta, czy jeździł to powie, że tak.
    > Rozwoził pizze codziennie po x km.

    Jeśli to będzie istotne dla tego pracodawcy, to możesz tak powiedzieć,
    nawet jak nie jeździłeś.

    Ale tak czy siak to marny argument - pomyśl - szukasz doświadczonego
    kierowcy. Doświadczonego! Czy przekona cię młokos, który przez wakacje
    dorabiał na pizzy?

    --
    Liwiusz

  • 74. Data: 2017-05-07 11:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Jak następny pracodawca się go spyta, czy jeździł to powie, że tak.
    > Rozwoził pizze codziennie po x km.

    Ni chodzi o to co powie a o to co umie!

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 75. Data: 2017-05-07 11:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Ale tak czy siak to marny argument - pomyśl - szukasz doświadczonego
    > kierowcy. Doświadczonego! Czy przekona cię młokos, który przez wakacje

    IMO akurat to nie ma znaczenia.
    Wole takiego co sobie w pizzerii poradził niz takiego co dopiero co zrobił
    prawko i prawie nie jezdził.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 76. Data: 2017-05-07 11:27:10
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.05.2017 o 07:12, Liwiusz pisze:
    /../

    > Jeśli to będzie istotne dla tego pracodawcy, to możesz tak powiedzieć,
    > nawet jak nie jeździłeś.

    Nie będzie chyba kłamać?
    I podeprze się owym zleceniem.

  • 77. Data: 2017-05-07 11:48:35
    Temat: Re: samochód do 2000zł
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-05-02 o 21:30, frost pisze:

    > Pewnie tyle co jest wart ten pojazd, szukam roboty gdzie będzie można
    > jeździć, a z racji młodego stażu za kółkiem nie mogę na razie nigdzie
    > więcej uderzać

    Na przedstawiciela handlowego uderzaj, tam chyba dają służbówki :)
    Jest wiele branż gdzie nie potrzeba jakiejś specjalistycznej wiedzy czy
    doświadczenia by nawijać makaron na uszy ;)

  • 78. Data: 2017-05-07 12:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > niż jeżdżenie kupionym samochodem rozwożąc pizzę (zakładając, że ten
    > czas przeznaczony na jazdę z pizzą spożytkuje się na inne zajęcie

    Zgoda. Ja tylko chce zauwazyc ze nie jest dobrym pomysłem wysyłać młokosa
    co dopiero zrobił prawko i nawet 50.000km nie przejechał od razu do pracy
    na duzych samochodach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 79. Data: 2017-05-07 15:30:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-07 o 11:48, spider pisze:

    > Na przedstawiciela handlowego uderzaj, tam chyba dają służbówki :)
    > Jest wiele branż gdzie nie potrzeba jakiejś specjalistycznej wiedzy czy
    > doświadczenia by nawijać makaron na uszy ;)

    Jest firma która na przedstawicieli handlowych zatrudnia ludzi
    bez wykształcenia wyższego ?

    Pozdrawiam

  • 80. Data: 2017-05-07 18:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Jest firma która na przedstawicieli handlowych zatrudnia ludzi
    > bez wykształcenia wyższego ?

    Zapewne > połowy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia