  • 101. Data: 2010-06-10 23:28:48
    Temat: Re: samochód z usa - V50 [opinie]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    news:huq6or$p8h$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2010-06-10 01:08, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Jedno jest pewne - nie rozumiesz tego co czytasz.
    > Zastanawia mnie czy chociaż rozumiesz to co piszesz :)

    Czy możesz mi wyjaśnić, Mireczku, logikę polegającą na tym że
    czerwone migacze w jednym aucie są bezpieczne a w innym nie
    są według Ciebie?

  • 102. Data: 2010-06-10 23:29:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w
    > wiadomości news:huq6or$p8h$1@news.onet.pl...

    > Masz zdecydowanie za wysokie wymagania od asbieściarza, który sądzi
    > że cały świat kieruje się zazdrością wobec owoców zrywania asbestu.....

    Masz jakieś przykre historie do opowiedzenia z czasów gdy zrywałeś azbest??
    O co Ci chodzi z tym azbestem?

  • 103. Data: 2010-06-10 23:38:25
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Widzisz jaki jesteś beznadziejny?

    Załatwcie to jak przwdziwi mężczyźni, dajcie sobie po ryju później wypijcie
    flaszke na zogode i już nie wyzywajcie się :D

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 104. Data: 2010-06-11 00:31:50
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Po co miałbyś mi tłumaczyć różnice pomiędzy tymi samochodami
    > skoro awantura jest o kolor migaczy, w tym wypadku czerwonych?

    Nie będzie ci tłumaczył bo i tak nie zrozumiesz.

    > Skoro czerwony migacz może być niebezpieczny gdy jest pomylony
    > ze światłem hamulca to nie widzę powodu dla którego akurat ten
    > Chevy miałby być wyjątkiem.

    j.w.

    > A co powiesz na taką Hondę Accord którą ja mam w USA:
    > http://www.kaminari.com/prodphotos/KA98721U-2.JPG
    > http://www.spoilerworks.com/images/HOAC-03051-CPE.jp

    Zazdroszczę ci, bo ja nie mam w USA. Chociaż ta pierwsza jest chyba jakiegoś
    Nelsona a nie twoja.

    > Też ma czerwone migacze, mimo że nie jest to popowodziowy Passat.
    > To jak, taka honda może mieć w Polsce czerwone migacze tak
    > jak Chevy czy już nie może mieć tak jak Passat??

    Nie może mieć. Tak jak Passat. Chevy Bel Air 57 może. Mercury Coupe Hirohata
    1951 też może.

  • 105. Data: 2010-06-11 00:56:12
    Temat: Re: samochd z usa - V50 [opinie]
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Naprawdę musisz się nad tym zastanawiać?? Poważnie mówisz??
    > Jakoś nie mogę w to specjalnie uwierzyć... nie bujaj nas, proszę.

    Czerwonych kierunkowskazów naprawdę nie widać.
    Uwypukla się toto zwłaszcza w mieście.
    Zwyczajnie człowiek spodziewa się pomarańczowych.
    P.

  • 106. Data: 2010-06-11 01:47:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie będzie ci tłumaczył bo i tak nie zrozumiesz.

    A może jednak wysilisz się?
    Chodzi Ci o to, że ten samochód jest wyjęty spod prawa?
    Czy masz większą tolerancję?

    > j.w.

    > Zazdroszczę ci, bo ja nie mam w USA.
    > Chociaż ta pierwsza jest chyba jakiegoś Nelsona a nie twoja.

    Obydwa zdjęcia nie są zrobione mojemu samochodowi...
    To chyba oczywiste że zdjęcia to tylko przykład- nie wyskoczyłem
    na parking aby Ci strzelić autentyczną fotkę -łatwiej wyguglać
    ilustrację...

    Powtarzasz się.

  • 107. Data: 2010-06-11 10:45:03
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 10 Jun 2010 16:20:45 -0500,
    Pszemol <P...@P...com> screamed:

    > W większości przypadków na drodze nikt nie ostrzega o zamiarze...
    > Z przerażeniem odkrywam że mnóstwo kierowców ma ruch do migacza
    > w tym samym momencie co skręt kierownicą... A więc ostrzega o właśnie
    > wykonywanym manewrze a nie o żadnym zamiarze...
    >
    > Wy to naprawdę za dużo książek się naczytaliście a za mało jeździcie :-)

    Część ostrzega, część nie. Część jadąca za takim ma przód do zrobienia.
    ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 10:44:24 user up 12465 days, 22:39, 1 user, load average: 0.36, 0.95, 0.00 ]

    Daddy, what does this mean? NO! JOHNNY, DON'T CLIC---

  • 108. Data: 2010-06-11 11:30:31
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    MadMan pisze:

    > Są kierowane symetrycznie do przodu. Europejskie w prawo, oprócz
    > brytyjskich (w lewo).

    no i co z tego? skoro nie oślepiają?

    pozdrawiam
    mario

  • 109. Data: 2010-06-11 14:24:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> wrote in message
    > In the darkest hour on Thu, 10 Jun 2010 16:20:45 -0500,
    > Pszemol <P...@P...com> screamed:

    > Część ostrzega, część nie. Część jadąca za takim ma przód do zrobienia.
    > ;)

    Tylko wtedy gdy jedzie zderzak w zderzak... bez wyobraźni.

  • 110. Data: 2010-06-11 18:34:49
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 11 Cze, 01:47, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote in message

    > A może jednak wysilisz się?
    > Chodzi Ci o to, że ten samochód jest wyjęty spod prawa?

    Nie

    > Czy masz większą tolerancję?

    Prawo ma większą tolerancję. dla tego samochodu. Może jednak się
    wysilisz i wpadniesz na to dlaczego.

    jpg

    > Obydwa zdjęcia nie są zrobione mojemu samochodowi...
    > To chyba oczywiste że zdjęcia to tylko przykład- nie wyskoczyłem
    > na parking aby Ci strzelić autentyczną fotkę -łatwiej wyguglać
    > ilustrację...

    Pewnie ściemniasz i nie masz takiej fajnej Hondy w USA.

    > Powtarzasz się.

    Bo słabo dociera. Czasami powtarzanie pomaga.