  • Data: 2019-04-04 14:49:06
    Temat: Re: samochód uprzywilejowany na pasach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 03.04.2019 o 21:32, J.F. pisze:

    >Oczywiście, że tak.
    >PS. Ciebie do trzeciej klasy prowadzała babcia za rączkę?

    Czasy sie zmienily - ja sobie chodzilem w obie strony, a teraz to
    slysze, ze dziecko moze do szkoly przyjsc samo, ale szkola go nie
    wypusci, trzeba odebrac.

    Art. 43. 1. Dziecko w wieku do 7 lat może korzystać z drogi tylko pod
    opieką osoby, która osiągnęła wiek co najmniej 10 lat. Nie dotyczy to
    strefy zamieszkania

    Cos mi switalo, ze 10 lat ...

    J.