  • Data: 2011-01-18 18:30:31
    Temat: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Scyzoryk pisze:

    > Waldek wie może więcej od Citroena który pisze na swoich stronach o
    > wprowadzeniu w 2008 roku 2-giej generacji C5
    >
    > w 2004r to był delikatny facelifting

    tak, ale ogolnie przyjelo sie mowic mk1 (wieloryb), mk2 (wieloryb po fl
    ;), mk3 - to co masz teraz

    zreszta zwal jak zwal - wiadomo wszak o co chodzi, wiec to takie

    moze citroen nazywa to druga generacja, bo zmienil nazwy
    np. z pieknie brzmiacego 'Break' na cos co ciezko wymowic 'Tourer' - co
    w polaczeniu ze sprezynami zdaje sie sugerowac, ze citroen chcial byc
    bardziej niemiecki niz VW. Na szczescie mu nie wyszlo ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)