  • Data: 2011-01-17 22:49:11
    Temat: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co chcesz udowodnić? Że jesteś troglodytą i pienisz się w temacie o którym
    > nie masz zielonego pojęcia?
    > Czy tylko, że najnormalniej w świecie jesteś idiotą?

    no i w tym momncie wychodzi kto jest po drugiej stronie. Jak się ktos z nim
    nie zgadza to jest idiotą :) Brawo Jasiu... Ja chyba jestem na innym
    poziomie.

    > No popatrz... zajrzałeś na forum. Chylę czoła przed tak głęboką wiedzą. I
    > zaciskam pośladki.

    wiem że grupa dyskusyjna na której Ty mistrzu się udzielasz jest na znacznie
    wyższym poziomie :) Na forach to są tylko ludzie którzy robili mgłę nad
    Smoleńskiem :) parszywi oszuści... Tylko się logują i wypisują brednie.

    > tylko przy tak wspaniałej wiedzy motoryzacyjnej jak twoja. Czyli mniej
    > więcej na poziomie trzylatka.

    pozazdrościć znajomych :) Ciekawe czy wiedzą jakie masz o nich mniemanie....
    no ale nie spodziewam się po Tobie wiele...

    A tak poza tematem to ja wolę wsiadać do ciepłego samochodu w garażu niż
    spędzać czas na skrobaniu szyb i marznięciu. No ale może ja dziwny jestem, a
    może jednak Twoi znajomi dobrze mówią... nie no tylko Ty masz rację...

    > I wciąż żadnych wniosków? Szkoda...

    no niestety... 10 razy mam to za sobą. Wniosków całkiem sporo. Wiem że to
    nie do przyjecia że są odmienne od Twoich

    Każdy rozsądny człowiek kupujący 8 letniego diesla klasy średniej powinien
    spodziewać się przebiegów grubo ponad 200kkm, ten sam rozsądny człowiek
    powinien też zdawać sobie sprawę że albo ktoś przed nim dołożył i ma farta
    albo sam będzie musiał w niedługim czasie dołożyć.

    Mimo wszystko pozdrawiam
    Scyzoryk