    From: Mateusz Mirski <m...@T...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Date: Mon, 17 Jan 2011 22:43:12 +0100

    W dniu 2011-01-17 22:34, Waldek Godel pisze:

    > A co masz na myśli przez "dobry egzemplarz"? Taki, którego właściciel
    > wyremontował silnik przed sprzedażą?
    > Choć inna rzecz, że w dwójkach były już chyba 2.0 dCi, ale to i tak będzie
    > DUŻO ponad założony budżet.

    Może to zbieg okoliczności, ale jeśli o renault chodzi, to na 3 znane mi
    samochody (w tym jedna laguna), co może i nie jest próbą statystyczną. W
    jednym po zgaszeniu silnika czasem zapalały się awaryjne i otwierał
    zamek, poza tym nie zawsze działał ABS, w innym szyby robią co chcą i
    kiedy chcą, a w trzecim kontrolki wszystkiego urządzają sobie dyskotekę
    od czasu do czasu. W tym pierwszym przypadku ASO (2 różne) rozkładało
    ręce i czyściło styki, bo nie potrafili powiedzieć o co chodzi, w
    pozostałych nie wiem co właściciele z tym zrobią. Nie chcę tu się
    sprzeczać o wyższości jednych marek nad drugimi, bo wszyscy mają jakieś
    problemy, ale w moim subiektywnym odczuciu prawdopodobieństwo, że psuć
    się będą samochody danej marki jest różne dla różnych marek i modeli.

    M.