  • 61. Data: 2020-12-28 07:51:38
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-27 o 13:30, Shrek pisze:
    Skoro jadę metrem taniej i
    > szybciej to jest to moja korzyść. W sumie z perspektywy podwałbrzyskiej
    > wsi to trochę cię rozumiem, ze komunikacja zbiorowa kojarzy i się z
    > obszczanym pekaesem.

    Ale zostałeś ZMUSZONY do zmiany środka transportu

    To jest FASZYSTOWSKI PRZYMUS.
    (opodatkujemy debilowi auto to się przesiądzie do MPK)
    Powinno być: Damy mieszkańcowi ;-) ulgę na zakup ekologicznego auta
    (odczuwalną) lub zniżkę na MPK.

    Dalej nie rozumiesz co to jest MARCHEWKA i bezsensowna REDYSTRYBCJA ;-)

    PS.
    Mieszkam w mieście wojewódzkim z trolejbusami. :-)
    (swoją drogą dlaczego tak prosty "radziecki" pojazd jeszcze nie upadł?)
    Przez wiele lat jeździłem autem bo MUSIAŁEM. (dom, przedszkole/szkoła,
    sklep...) Tego MPKiem nie dałbym rady obskoczyć
    A jak już nie muszę to jeżdżę ROWEREM

  • 62. Data: 2020-12-28 08:47:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Zawsze taniej będzie "wysłać do Chin", czy gdziekolwiek, gdyż pod drodze
    > 3/4 ładunku ląduje w morzu i wszyscy są zadowoleni.

    Od tego jest państwo i jego służby żeby takiego "biznesmena" POSADZIĆ

    A jeśli państwo tego nie potrafi to po co nam takie państwo?

  • 63. Data: 2020-12-28 09:27:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Możesz, ale czy to ma sens?

    Ty też nie wiesz co to MARCHEWKA? ;-)

  • 64. Data: 2020-12-28 11:03:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-27 o 00:05, Cavallino pisze:
    > Ale wolisz szukać dziury w całym.

    Bo dziura JEST choćby faszystowska ekopropaganda próbowała ją ZAKRYĆ i
    konstruować NOWĄ WIARĘ.

    A na pewno jest DZIURA w handlowaniu SMRODEM.
    O nieskuteczności w terminach o jakich mówią ci "ekolodzy" nie wspominając

  • 65. Data: 2020-12-28 11:05:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Żyjesz w bańce.
    Otwórz się na świat i poczytaj przynajmniej program PO z czasów jej
    świetności.
    To może być bardzo POUCZAJĄCA lektura ;-)

  • 66. Data: 2020-12-28 11:17:04
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-12-25 o 07:21, Peter pisze:
    > Stara dacia sandero stepway 2020 TCE 100  cena podstawowa 50000zł
    > Nowa dacia sandero stepway 2021 TCE 90 cena podstawowa 64000zł
    >

    > nowa wersja ma emisję CO2 126g więc o 30g przekracza norme czyli kara
    > 3000euro to  jest jakieś 14tys co idealnie pokrywa się na różnicę cenową
    >
    > czyli bulimy za CO2 nic więcej
    >

    > jak w każdym biznesie 10 lat inwestujesz i dokładasz a później zaczynasz
    > rypać na kasę przyzwyczajonych ludzi, UE to biznes

    A nie jest tak, że nowa Dacia ma lepsze wyposażenie? Nowe radio, więcej
    poduszek, dwie regulacje kierownicy/ Zmieniono także konstrukcję auta
    (jest dłuższe, ma większy rozstaw kół). Ma dodatkowo AEBS, eCall i coś
    tam jeszcze - to tak na szybko znalazłem.
    T.

  • 67. Data: 2020-12-28 12:36:11
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-12-27 o 20:26, ddddddddddddd pisze:

    > nie znam tematu, powiedz coś więcej. Ktoś z góry narzucał ceny biletów,
    > czy może jednak rynek ustalił, że klient bogaty zapłaci max x USD, a
    > biedny max y USD?

    Poszukaj w książkach marynistycznych dotyczących pasażerskich
    transatlantyków. Ja to wyczytałem w książce o linii Cunarda.
    Na angielskich statkach ustalał to właściciel który należał do
    grupy podróżującej pierwszą klasą. Na statkach z krajów skandynawskich,
    niemieckich i innych ceny były normalne czyli trzecia klasa kosztowała
    mniej niż na angolach a pierwsza więcej.

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2020-12-28 12:38:26
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-12-28 o 07:51, _Master_ pisze:
> [...]
    > Mieszkam w mieście wojewódzkim z trolejbusami. :-)
    > (swoją drogą dlaczego tak prosty "radziecki" pojazd jeszcze nie upadł?)

    Te co jeżdżą nie są już produkcji rosyjskiej.
    A koszt stworzenia i utrzymania linii trolejbusowej
    jest niższy niż tramwajowej.

    Pozdrawiam

  • 69. Data: 2020-12-28 13:59:26
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 26 Dec 2020 13:15:58 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >U was w wałbrzychu to nie wiem. U mnie jest w metrze. W godzinach
    >szczytu szybciej niż bryczką, wiec do pracy normalnie albo moto albo metro.

    O ile droga do pracy pokrywa się z linią metra. Nie u każdego się
    pokrywa, więc nie każdy tak może.

    --
    Pozdrawiam - jerzu
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 70. Data: 2020-12-28 14:41:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2020 o 07:51, _Master_ pisze:

    > Skoro jadę metrem taniej i
    >>

    > Ale zostałeś ZMUSZONY do zmiany środka transportu

    Nie zostałem. Mogę codziennie wsiąść w samochód albo metro. Obecnie
    wygrywa samochód, bo w związku z koronapierdolcem mam inne godziny pracy
    i nie muszę stać w korakach. normalnie wygrywa metro bo jest szybciej (i
    taniej).

    > PS.
    > Mieszkam w mieście wojewódzkim z trolejbusami. :-)

    A. Sorry - myślałem, że ty to głos w głowie azorka;)

    --
    Shrek