  • 51. Data: 2020-12-26 16:40:43
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.12.2020 o 16:32, _Master_ pisze:

    > FASZYZM w czystej postaci i do tego nieskuteczny w sensie ekologicznym

    Dlaczego nieskuteczny? W dłuższej perspektywie powinno działać.

    > Dalej nie rozumiesz czym się różni "kij" od "marchewki".

    No więc czym jest marchewka? Dostaję środek lokomocji lepszy niż
    bryczka, to nie truję wożąc własną dupę obitą w półtorej tony stali (a
    nawet trochę więcej)..

    > Wybacz ale rozmowa z Tobą nie ma sensu. Albo jesteś ułomny albo bardzo
    > młody ;-)

    Dzieki za komplementa a teraz spadaj:P

    --
    Shrek

  • 52. Data: 2020-12-26 16:41:06
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 26.12.2020 o 14:07, Cavallino pisze:

    > Nie musisz - możesz też używać PKP, PKS i taksówek.
    masz swoje zdanie - Twoje prawo. jesteś niezadowolony z tego że używamy
    spalinówek - ja też. Ty popierasz karanie - ja nie, jeśli niema
    rozsądnej alternatywy. moim zdaniem pojazdy elektryczne (na prąd z
    węgla) nie tyle że nie są alternatywą, co pogarszają sprawę, ale debile
    tego nie wiedzą i klaszczą w dłonie.
    dostałeś proste pytanie, czy widzisz alternatywę. odpowiadasz jak
    Stanisław Dziwisz. Masz prawo zachować milczenie, ale jak już coś
    powiesz to na temat proszę
    ToMasz

  • 53. Data: 2020-12-26 16:52:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 25 Dec 2020 09:12:20 +0100, Peter

    > reklamówki szkodzą, wprowadźmy opłatę za reklamówki, 50gr najtańsza,
    > ludzie kupowali i nadal kupują, tony reklamówek na śmietnikach, nic się
    > nie zmieniło poza opłatami

    Widać bogaci ci ludzie, to i kupują.

    > śmieci szkodzą, podnieśmy ceny za śmieci, ludzie nadal śmiecą na potęgę,
    > całe markety pełne plastiku, wędliny w opakowaniach 10g, nic się nie
    > zmieniło poza opłatami

    Widać bogaci ci ludzie, to i kupują.

    > samochody smrodzą, wprowadźmy opłatę za szkodliwe samochody, efekt
    > ludzie i tak kupują tylko drożej, kuriozalne konstrukcje 0,9 litra 130KM
    > SUV który rozleci się po 5 latach i wyląduje na śmietniku, zwiększony
    > popyt na stare wyeksploatowane używane samochody

    Widać bogaci ci ludzie, to i kupują.

    > czy dalej wymieniać...

    Możesz, ale czy to ma sens?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 54. Data: 2020-12-27 00:05:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-12-2020 o 16:41, ToMasz pisze:

> [...]
    > spalinówek - ja też. Ty popierasz karanie - ja nie, jeśli niema
    > rozsądnej alternatywy. moim zdaniem pojazdy elektryczne (na prąd z

    Kogo wybierałeś w wyborach, że próbujesz do mnie mieć za to pretensje?
    Ja ani razu nie głosowałem na osłów, którzy są odpowiedzialni za prąd z
    węgla i zrobiłem co mogłem, aby mieć jego inne źródło.

    Zresztą za kilkanaście tys (suma niewielka przy koszcie samochodu na
    prąd) możesz też ten temat załatwić u siebie i się nim nie stresować.

    I to jest lepsze rozwiązanie niż hejtować sensowną drogę i wspierać tą
    niesłuszną pod byle jakim pretekstem,

    nie tyle że nie są alternatywą, co pogarszają sprawę, ale debile
    > tego nie wiedzą i klaszczą w dłonie.
    > dostałeś proste pytanie, czy widzisz alternatywę.

    Czy to że Tobie się nie podoba, oznacza że jej nie ma?
    Jest.
    I dostałeś.
    Ale wolisz szukać dziury w całym.

  • 55. Data: 2020-12-27 09:14:00
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-12-26 o 12:52, _Master_ pisze:

    > Po pierwsze to NIE jest KAPITALIZM
    >
    > Po drugie DOPŁACANIE to przejaw powiększania REDYSTRYBUCJI.
    >
    > A NADMIERNA REDYSTRYBUCJA JEST ZŁEM

    Nasi biedni rodacy emigrujący do ameryk (obu) robili to na
    statkach głównie niemieckich i z państw skandynawskich.
    Z powodów finansowych, na statkach angielskich biedni
    pasażerowie klasy trzeciej dopłacali do niższej ceny biletów
    dla bogatej klasy pierwszej. Więc były omijane przez
    biednych emigrantów. To też nie był kapitalizm?

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2020-12-27 12:08:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 26 Dec 2020 12:07:09 +0100, Jacek Maciejewski

    > W nieprzyjaznym świecie żyjesz. Wszyscy spiskują przeciw tobie. No ale
    > to twój wybór.

    To jest konfederat. Oni tam w tej konfederacji wszystkich uważają za
    idiotów, komunistów, hitlerocwców, itp., sami są czyści jak łza, wszystko
    by naprawili i zrobili idealnie. Tylko ludzie debile i nie chcą im coś
    zaufać, poza oświeconymi inteligentnymi wyjątkami oczywiście.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 57. Data: 2020-12-27 13:09:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dłuższej perspektywie powinno działać.

    Ekolodzy twierdzą że "dłuższej" i "powinno" to ZA MAŁO

    Nie jestem ekologiem tylko widzę tu DYSONANS

    Ło matko trzeba tłumaczyć "marchewkę" ;-)

    No to jedziemy: "Marchewka" to jest danie korzyści/udogodnienia za
    zrobienie czegoś. Samo danie wyboru aby nie dostać KIJEM to nie MARCHEWKA.

    A "KIJ" to nałożenie kary za nie zrobienie tego.

    FASZYŚCI używają tylko KIJA

    "Marchewka" ma także wyraz psychologiczny. Rządy stosujące tylko KIJ z
    natury ludzkiej nie cieszą się ZAUFANIEM co też przekłąda się na skutki
    ekologiczne i ekonomiczne

  • 58. Data: 2020-12-27 13:30:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.12.2020 o 13:09, _Master_ pisze:

    > No to jedziemy: "Marchewka" to jest danie korzyści/udogodnienia za
    > zrobienie czegoś. Samo danie wyboru aby nie dostać KIJEM to nie MARCHEWKA.

    Tempy jesteś jak nie przymiarzając kundel. Skoro jadę metrem taniej i
    szybciej to jest to moja korzyść. W sumie z perspektywy podwałbrzyskiej
    wsi to trochę cię rozumiem, ze komunikacja zbiorowa kojarzy i się z
    obszczanym pekaesem.

    --
    Shrek

  • 59. Data: 2020-12-27 13:50:53
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-12-25 o 18:50, _Master_ pisze:
    > Ja gdybym rządził nie ściemniałbym i przygotowywał się na ocieplenie
    > klimatu a nie z nim walczył jak z wiatrakami ;-)
    >
    > A w kwestii plastiku...
    >
    > Przez ostatnie 20 lat można było spokojnie opracować i wdrożyć standardy
    > opakowań przyjaznych dla środowiska.
    >
    > Nie byłoby to w sumie droższe niż nieudolny "przemysł śmieciowy"
    >
    > Do tego takie ABSURDY że taniej wysłać do Chin czy teraz mniejszych
    > krajów niż u siebie przetworzyć.

    Zawsze taniej będzie "wysłać do Chin", czy gdziekolwiek, gdyż pod drodze
    3/4 ładunku ląduje w morzu i wszyscy są zadowoleni.

  • 60. Data: 2020-12-27 20:26:13
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.12.2020 o 08:14, RadoslawF pisze:

> [...]
    > dla bogatej klasy pierwszej. Więc były omijane przez
    > biednych emigrantów. To też nie był kapitalizm?

    nie znam tematu, powiedz coś więcej. Ktoś z góry narzucał ceny biletów,
    czy może jednak rynek ustalił, że klient bogaty zapłaci max x USD, a
    biedny max y USD?

    Lukasz