  • 41. Data: 2020-12-26 12:07:09
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 26 Dec 2020 11:21:23 +0100, nadir napisał(a):

    > Jak być miał gram rozumu to byś wiedział, że to tyle samo znaczy co
    > walka UE, USA i Chin o pokój na świecie, o który walczą zresztą dzielnie
    > od 100 lat.

    W nieprzyjaznym świecie żyjesz. Wszyscy spiskują przeciw tobie. No ale
    to twój wybór.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 42. Data: 2020-12-26 12:39:08
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 26.12.2020 o 12:02, ToMasz pisze:

    > nie chcę posiadać. chcę aby społeczeństwo które tobie smrodzi, mogło
    > mieć alternatywę. społeczeństwo nie ma alternatywy. bo nie mamy źródeł
    > skąd będziemy otrzymywać prąd. jeśli będziemy jeździć na prądzie,
    > ogrzewać auta prądem z węgla - smród będzie raczej większy. co nie
    > znaczy ze jestem czemukolwiek przeciwny, lub czy znam roziwązanie.
    > poprostu pytam czy jest alternatywa. jak widać niema

    Temat jest bardzo złożony i nasze dwuakapitowe dialogi nie rozwiążą
    problemów świata.

    Wtrącę jednak swoje trzy grosze: cieszyć się należy, że politycy zaczęli
    rozumieć skalę problemu zanieczyszczeń powietrza. Naukowcy są zgodni, że
    brak działań, brak zmian naszych zachowań - doprowadzi do gigantycznej
    katastrofy. GIGANTYCZNEJ, nienaprawialnej za naszego życia!

    Czy jest alternatywa? Jest. Generowanie energii bez udziału paliw
    kopalnych. Umiemy to robić? Na szczęście umiemy. Zaczynają się masowe
    powroty polityków do elektrowni atomowych. Podobno około 500 elektrowni
    (reaktorów?) atomowych na świecie jest potrzebnych, żeby całkowicie
    pozbyć się elektrowni węglowych. Do tego odnawialne źródła energii - i
    jakoś kryzys zażegnamy.

    Bo jeśli nie - to jesteśmy w czarnej... znaczy będzie nieszczęście.

    --
    MN

  • 43. Data: 2020-12-26 12:48:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > No to jak i tak i tak będziesz jęczeć, to jesteś pan zwykły malkontent i
    > twojego jęczenia nikt poważnie nie będzie brać

    Jak z dzieckiem.
    Zawsze ktoś będzie jęczeć

    To zgadzasz się że polityka niby ekologiczna jest BEZ SENSU?

    PS. I ponawiam pytanie. Gdzie jest MARCHEWKA? Dlaczego nie zachęca się
    podatkami do kupowania tych niby "czystych" a tylko PRZYWALA tanim
    samochodom które Kowalski jak nowe ma szansę kupić przy polskich dochodach?
    To ma być unijne WYRÓWNYWANIE SZANS?

  • 44. Data: 2020-12-26 12:52:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-26 o 10:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Kolejny dowód, że w kapitalizmie biedni dopłacają do bogatych.
    > Słuchacze disco-polo powinni dopłacać do miłośników rocka lat 60/70.

    Po pierwsze to NIE jest KAPITALIZM

    Po drugie DOPŁACANIE to przejaw powiększania REDYSTRYBUCJI.

    A NADMIERNA REDYSTRYBUCJA JEST ZŁEM

  • 45. Data: 2020-12-26 13:15:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.12.2020 o 12:48, _Master_ pisze:

    > Jak z dzieckiem.
    > Zawsze ktoś będzie jęczeć

    No ale ty jęczysz niezależnie od tego co się dzieje. Co więcej
    przyznałeś, że będziejsz jęczał nawet jak po twoje myśli pójdzie. Znaczy
    malkontent jesteś i nie warto twojego jęczenia brać pod uwagę.

    > To zgadzasz się że polityka niby ekologiczna jest BEZ SENSU?

    W sensie ekologiczna na niby? Zasadniczo tak. Ale akurat segregaca
    śmieci ma sens. Nawet pomimo tego, że chwilowo nie ma odbiorców, to
    lepiej mieć to posegregowane na zaś.

    > PS. I ponawiam pytanie. Gdzie jest MARCHEWKA?

    U was w wałbrzychu to nie wiem. U mnie jest w metrze. W godzinach
    szczytu szybciej niż bryczką, wiec do pracy normalnie albo moto albo metro.

    > Dlaczego nie zachęca się
    > podatkami do kupowania tych niby "czystych"

    Jak nie jak tak. Co i raz są jakieś ulgi dla elektryków, żeby plebs mógł
    się dorzucić do bryk dla arystokracji...

    > a tylko PRZYWALA tanim
    > samochodom które Kowalski jak nowe ma szansę kupić przy polskich dochodach?

    Bo niezależnie od marchewki będziesz miał dupę przyspawaną do bryki.

    > To ma być unijne WYRÓWNYWANIE SZANS?

    A kto powiedział, że chodzi o wyrównanie szans?

    --
    Shrek

  • 46. Data: 2020-12-26 14:07:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > nie chcę posiadać.

    Nie musisz - możesz też używać PKP, PKS i taksówek.

  • 47. Data: 2020-12-26 14:08:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-12-2020 o 11:46, nadir pisze:

    > Jacek Maciejewski też trafił do Twojego KF?

    Tak, ale specjalnie sprawdziłem w archiwum google ten wątek i nic
    takiego nie pisał.
    10 darmowych lat to Twój wymysł, a nie jego.

  • 48. Data: 2020-12-26 14:09:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-26 o 13:15, Shrek pisze:
    > No ale ty jęczysz niezależnie od tego co się dzieje. Co więcej
    > przyznałeś, że będziejsz jęczał nawet jak po twoje myśli pójdzie. Znaczy
    > malkontent jesteś i nie warto twojego jęczenia brać pod uwagę.

    Moja wina. Użycie mojej osoby jako uosobienia ogółu było ZBYT TRUDNE do
    zrozumienia i teraz cała dyskusja dotyczy MNIE. MOJA WINA ;-)

    Muszę pisać PROŚCIEJ ;-)

    > W sensie ekologiczna na niby? Zasadniczo tak. Ale akurat segregaca
    > śmieci ma sens. Nawet pomimo tego, że chwilowo nie ma odbiorców, to
    > lepiej mieć to posegregowane na zaś.

    Nowe "uregulowania" nic pozytywnego nie wniosły. Tylko KASA popłynęła
    EFEKT EKOLOGICZNY ŻADEN!

    > U was w wałbrzychu to nie wiem. U mnie jest w metrze. W godzinach
    > szczytu szybciej niż bryczką, wiec do pracy normalnie albo moto albo metro.

    To nie jest MARCHEWKA.
    To jest FASZYSTOWSKIE utrudnianie życia aż do unijnego ZAGŁODZENIA ;-)

    > Jak nie jak tak. Co i raz są jakieś ulgi dla elektryków, żeby plebs mógł
    > się dorzucić do bryk dla arystokracji...

    Czyli nie ma zachęt bo te wprowadzone realnie NIE ISTNIEJĄ

    > Bo niezależnie od marchewki będziesz miał dupę przyspawaną do bryki.

    Jak ktoś LUBI to będzie miał przyspawaną. W polskich realiach często to
    przymus ekonomiczny.
    UNIA NAKŁADA WŁAŚNIE NOWY PODATEK. Tylko mnie to irytuje?
    > A kto powiedział, że chodzi o wyrównanie szans?

    Jeśli nie chodzi o wyrównywanie szans to tak samo może nie chodzić o
    ekologię.

    Tylko po co się nawzajem oszukiwać?

  • 49. Data: 2020-12-26 14:28:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.12.2020 o 14:09, _Master_ pisze:

    > Moja wina. Użycie mojej osoby jako uosobienia ogółu było ZBYT TRUDNE do
    > zrozumienia i teraz cała dyskusja dotyczy MNIE. MOJA WINA ;-)

    Zdecydowanie za bardzo myślisz, że świat kręci się wokół ciebie i prezesa:)

    > Nowe "uregulowania" nic pozytywnego nie wniosły. Tylko KASA popłynęła
    > EFEKT EKOLOGICZNY ŻADEN!

    Wnioszą. W dłuższej perspektywie będzie mniej samochodów, albo o mniej
    kopcących silnikach, bo po prostu ludzi nie będzie na to stać.
    Oczywiście na razie będziemy jeździć nastoletnimi używkami (sam tak
    robię). Ale kiedyś się skończą.

    > To nie jest MARCHEWKA.

    Oczywiście że jest. Zamiast truć jadę bardziej ekologicznym metrem. Co
    prawda na razie na prąd z węgla, ale i tak zdrowiej, bo mniej emisji na
    łba.

    > To jest FASZYSTOWSKIE utrudnianie życia aż do unijnego ZAGŁODZENIA ;-)

    Tak azorku. Metro to utrudnianie życia:P

    > Czyli nie ma zachęt bo te wprowadzone realnie NIE ISTNIEJĄ

    Jak nie istnieją? To że część funduje ci bpebs nie jest zachętą? Dl mnie
    dalej za drogie (no i elektryk nie w moim typie - ale ja wyjątkowy
    jestem bo automatów nie lubię - mimo że mam).

    > Jak ktoś LUBI to będzie miał przyspawaną. W polskich realiach często to
    > przymus ekonomiczny.

    W podwałbrzyskiej wiosce może i tak. W miastach gdzie istnieje sprawna
    komunikacja - zwykle nie. Po prostu wygodnictwo.

    Na 100% nie tylko o ekologię.

    --
    Shrek

  • 50. Data: 2020-12-26 16:32:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-26 o 14:28, Shrek pisze:
    > Zdecydowanie za bardzo myślisz, że świat kręci się wokół ciebie i prezesa:)

    Zdecydowanie pobieżnie czytałeś moje posty ;-)

    Jesteś kolejnym co nie rozumie środków stylistycznych czy zdań
    złożonych? ;-)

    > Wnioszą. W dłuższej perspektywie będzie mniej samochodów, albo o mniej
    > kopcących silnikach, bo po prostu ludzi nie będzie na to stać.

    FASZYZM w czystej postaci i do tego nieskuteczny w sensie ekologicznym

    > Oczywiście że jest. Zamiast truć jadę bardziej ekologicznym metrem. Co
    > prawda na razie na prąd z węgla, ale i tak zdrowiej, bo mniej emisji na
    > łba.

    Dalej nie rozumiesz czym się różni "kij" od "marchewki".

    Wybacz ale rozmowa z Tobą nie ma sensu. Albo jesteś ułomny albo bardzo
    młody ;-)