  • 11. Data: 2020-12-25 16:27:53
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 25.12.2020 o 14:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > A na co te pieniążki idą, kolesiu?

    Na dopłaty do elektryków, oczywiście po odliczeniu swojej prowizji przez
    eurokomunistów.

  • 12. Data: 2020-12-25 18:27:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I musiałeś aż dostać ŁOPATOLOGICZNY przykład że nie chodzi o ekologię
    tylko o KASĘ?
    Tak działa UE. Uświadom to sobie ;-)

  • 13. Data: 2020-12-25 18:32:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Oczywiście że obywatel tak czy siak za to zapłaci

    Ale sposób "WALKI" jest raz DEBILNY a DWA NIESKUTECZNY

  • 14. Data: 2020-12-25 18:36:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To takie FASZYSTOWSKIE podejście.
    A wiesz co to jest MARCHEWKA?
    Np. ulga w podatku?

    Ciekawe że takie zjawisko występuje tylko gdy korporacja chce zrobić
    interes.

    Tak. Są jeszcze dotacje unijne czyli jeszcze więcej REDYSTRYBUCJI
    URZĘDNICZEJ.

    GDZIE TU EKOLOGIA?

  • 15. Data: 2020-12-25 18:39:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Nie zapędzaj się bo gdyby faktycznie takie kary zastosowano oparte na
    ekologię to ŻADEN samochód nie jeździłby po drogach

    I WTEDY NA ULICE WYSZŁYBY WIATROPYLNE SIKSY (czy coś w tym rodzaju) i
    domagały się PRAW OBYWATELSKICH ;-)

  • 16. Data: 2020-12-25 18:50:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ja gdybym rządził nie ściemniałbym i przygotowywał się na ocieplenie
    klimatu a nie z nim walczył jak z wiatrakami ;-)

    A w kwestii plastiku...

    Przez ostatnie 20 lat można było spokojnie opracować i wdrożyć standardy
    opakowań przyjaznych dla środowiska.

    Nie byłoby to w sumie droższe niż nieudolny "przemysł śmieciowy"

    Do tego takie ABSURDY że taniej wysłać do Chin czy teraz mniejszych
    krajów niż u siebie przetworzyć.

  • 17. Data: 2020-12-25 19:18:35
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.12.2020 o 18:50, _Master_ pisze:
> [...]
    >
    > Nie byłoby to w sumie droższe niż nieudolny "przemysł śmieciowy"
    >
    > Do tego takie ABSURDY że taniej wysłać do Chin czy teraz mniejszych

    nie, to nie są absurdy rządu. jeśli gdzieś tam można cokolwiek taniej
    wyprodukować niż tutaj, to zawsze będziemy kupowali tańsze. "tam" moze
    być taniej o cenę transportu - nie więcej. Jak to się dzieje ze "tam"
    jest taniej? część winy ponosi tamtejszy system oparty częściowo na
    wyzysku, a część nasz system, oparty na finansowaniu nierobów,
    urzędników, polityków. To my wybieramy ten system, bo nie zastanawiamy
    się jakie są tego konsekwencje.
    ToMasz

  • 18. Data: 2020-12-25 19:18:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    https://ibb.co/cXZqsJ5

  • 19. Data: 2020-12-25 20:42:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Dec 2020 19:18:59 +0100, ToMasz napisał(a):

    > https://ibb.co/cXZqsJ5

    Ponieważ nie ma "uśmieszka", dostajesz odpowiedź serio. Typowe dla
    głupków zagranie. Nie dociera że razem z produkcją EV porzuca się węgiel
    i ropę? Za 10 lat i do takich tłuków to dotrze, ciekawe jak się będziesz
    wtedy czuł przypominając sobie dzisiejszą głupotę.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 20. Data: 2020-12-25 21:26:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ponieważ nie ma "uśmieszka", dostajesz odpowiedź serio. Typowe dla
    > głupków zagranie. Nie dociera że razem z produkcją EV porzuca się węgiel
    > i ropę?
    nie wiem czy dociera czy nie. Na razie dociera że coś dla Ciebie jest
    oczywiste, jak wiara, jak pragnienia, ale poparcie nie ma dowodów.
    a we wsześniejszym poście napisałem teraz w polsce

    ToMasz