  • 21. Data: 2010-08-13 17:08:31
    Temat: Re: samochód do 2k PLN
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karolina" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:i43i1q$2fo$1@news.onet.pl...
    >> Taki
    >> http://moto.allegro.pl/item1181879080_okazja_sprzeda
    m_fiat_cinquecento_w_dobrej_cenie.html

    > Tak tak ja chce! Taki!

    To sobie kup.

    Tylko moment .. czy to nie jest ten wynalazek gdzie koszt naprawy
    gaznika przekroczy cene zakupu ?

    ta_405.html
    > Albo nie ten lepiej! Ten jest większy i ładniejszy! Ja chce mieć
    > taki!!!!!

    No to tym bardziej sobie kup :-)

    J.

  • 22. Data: 2010-08-13 17:09:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 13 Aug 2010 17:08:31 +0200, J.F. napisał(a):

    > To sobie kup.
    >
    > Tylko moment .. czy to nie jest ten wynalazek gdzie koszt naprawy
    > gaznika przekroczy cene zakupu ?

    cii.. to ten sam pryszczers co do hummera zakładał krótką spódniczkę, aż mu
    jajka było widać...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2010-08-13 17:24:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c651d09$0$27046$65785112@news.neostrada.pl M1SLQ
    <m...@W...o2.pl> pisze:

> [...]
    > "korzystaj z komunikacji miejskiej" informuję, że do pracy ma 40 km w
    > jedną stronę, nie jest to praca o charakterze takim, że można być
    > przepoconym, mokrym i śmierdzącym po jeździe rowerem a autobus PKS jeździ
    > tam raz na dobę, o dziwnej godzinie i to tylko w sezonie wakacyjnym. Z
    > wymagań to tyle, żeby odpalało, jeździło, dało się zarejestrować,
    > przechodziło badania techniczne (chociaż przewidywany okres eksploatacji
    > to max 2 lata), nie było zbyt małe i nie Poldolot. Jakiś dwudziestoletni
    > Opel Astra I czy co się da znaleźć w tej cenie sensownego?
    Sensownego?
    Mission impossible.

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2010-08-13 17:53:36
    Od: " e^x/dx" <d...@g...pl>

    Skąd jest kolega?
    Jeżeli Wrocław, to mam w rodzinie
    13-letnią nexię :-).

    Pozdrawiam,
    e^x/dx

  • 25. Data: 2010-08-13 18:44:04
    Od: "xs" <x...@g...pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > Sensownego?
    > Mission impossible.

    Za 1300 zł kupilem Colta `91, troche ponad 200tys km przebiegu (ksiazka
    serwisowa nawet sie zachowala do niego :D ), wymienilem termostat (20zł),
    uszczelniacze walka i walu (12+12zł), rozrzad (310zł), oleje i filtry. Jedyny
    mankament to auto szarpalo jak bylo malo paliwa albo jak sie przez torowisko
    przelecialo, ale wymiana filtra paliwa (10zł i minuta roboty) zalatwily
    sprawe. Fakt, auto ma lekko powganiatane zderzaki przod + tyl (metalowe) bo
    jezdzila nim kobieta ale ze wszystkim zmiescilem sie w 2tys zł. W sumie mozna
    by bylo jeszcze doliczyc zegary z obrotomierzem (50zł) ale to moja fanaberia.
    Aaaaa dobra jeszcze lozyska kol z tylu (160zł) i jakas pierdola w bebnie za
    20zl. Po tych zabiegach auto jezdzi w kjs i na wszelkich innych zawodach
    bezproblemowo. Raz tylko zassal syfola z baku i sie przyksztusil na zawodach,
    ale przepalowanie do 7 tys przeczyscilo to ;] Auto jest BEZ RDZY, wszak ocynk
    czyni cuda, nigdy nie bylo naprawiane blacharsko wiec nie gnije. Wiec prosze
    nie pisac ze sie nie da, bo skoro auto wytrzumuje katowanie, to codzienna
    jazde tez wytrzyma.

  • 26. Data: 2010-08-13 19:11:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i43sok$7eu$1@inews.gazeta.pl xs
    <x...@g...pl> pisze:

    > Za 1300 zł kupilem Colta `91
    Nie moja wina.

    > troche ponad 200tys km przebiegu (ksiazka
    > serwisowa nawet sie zachowala do niego :D ), wymienilem termostat (20zł),
    > uszczelniacze walka i walu (12+12zł), rozrzad (310zł), oleje i filtry.
    Tak, tak, urban legend.
    Te oleje i filtry to za darmo?

    > ze wszystkim zmiescilem sie w 2tys zł.
    Skoro tak twierdzisz...
    Ale miało być _sensowne_ ...

    > Auto jest BEZ RDZY
    I w sumie na dotarciu...
    Folia na siedzeniach też jest?

    > nigdy nie bylo naprawiane blacharsko
    Z pewnością, z pewnością.
    Przy przebiegu >200k...

    > Wiec prosze nie pisac ze sie nie da
    A proś sobie, proś do woli.

    > bo skoro auto wytrzumuje katowanie
    Katowanie? Pzecież miało być rewelacyjne i super zadbane.

    > to codzienna jazde tez wytrzyma.
    Pseudoprorok-naiwniak?

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2010-08-13 20:51:15
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@W...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:4c652cea$0$21004$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ee.. Mógłbyś rozwinąć, proszę? IMHO jadąc niemal każdym samochodem spocisz
    > się nieporównywalnie mniej, niż pedałując rowerem... Jesień niedługo,
    > deszcze, błoto, myślisz że można się przekulać 40 km rowerem w garniturze
    > podczas deszczu i świeżo wyglądać przez 8h w pracy?

    Mialem na mysli to, że jazda samochodem za 2k po 80km dziennie bez stresu
    jest praktycznie niemożliwa moim zdaniem.

    > A do pracy jak się dostanie, Twoim zdaniem?

    Szczerze, jak bym miał podjąć pracę w takiej odległości to wolałbym sie
    zadłużyć i mieć do dyspozycji ok 5 tys bo zupełnie zmienia postać rzeczy.
    Ciotki wandy wiktor słyszał jak sąsiad kupił coś za 2k i wszystko dobrze,
    ale ja po prostu w to nie wierze. Za 2k jest trup albo wystawa korozji.
    Gdyby on jeździł po 10k w jedną stronę to luz, ale po 40 to już powinno sie
    myśleć o czymś co jest naprawdę sprawne.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 28. Data: 2010-08-13 20:54:09
    Od: "Yzedef" <x...@x...xx>

    >W wiadomości news:i43sok$7eu$1@inews.gazeta.pl > Katowanie? Pzecież miało
    >być rewelacyjne i super zadbane.
    > Pseudoprorok-naiwniak?
    >
    > --
    > Jotte

    Przypierdalasz sie bez sensu... tak tylko ty jestes najmadrzejszy i masz
    zawsze racje... nie mowiac ze czytanie ze zrozumieniem tez jest ci obce...
    Do autora postu, polecam rowniez tico, za okolo 3 tys kupi naprawde dobre
    auto ekonomiczne (gazu palilo mi 6l) z bardzo tanimi czesciami ktorych jest
    mnostwo, autko jest zwinne male i moze sluzyc dlugo, nawet jak cos padnie to
    koszty czesci sa porazajaco niskie :), jedyna wada tego auta to liche blachy
    ktore w razie jakiegos dzwona duzo nie ochronja

  • 29. Data: 2010-08-13 22:20:47
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2010-08-13 12:23, M1SLQ pisze:
    > Znajomy zwraca się z prośbą o pomoc w wyborze samochodu do 2k PLN do
    > dojazdów do pracy.

    Poczytaj ten artykuł:
    http://tylik.motogrono.pl/dylemat-za-2k/

  • 30. Data: 2010-08-13 23:12:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c6594ca$0$27042$65785112@news.neostrada.pl Yzedef
    <x...@x...xx> pisze:

    > Przypierdalasz sie bez sensu
    To tylko twoja opinia, nie ma się więc czym przejmować. Mogę ci zupełnie za
    darmo powiedzieć, gdzie ją mam.
    BTW - przynajmniej wiem jak cytatować, a ty nie dajesz sobie rady z tak
    prostą
    rzeczą.

    >... tak tylko ty jestes najmadrzejszy i masz zawsze racje...
    Kompleks durnia?

    > nie mowiac ze czytanie ze zrozumieniem tez jest ci obce...
    A mów sobie co tam chcesz, przecież to i tak nieistotne.

    > Do autora postu, polecam rowniez tico, za okolo 3 tys
    Oto się mędrek rozumiejący znalazł - miało być do 2k.
    I sensownie, a tu - Tico "znafca" radzi...

    --
    Jotte