  • 11. Data: 2010-08-13 13:22:16
    Temat: Re: samochód do 2k PLN
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i sugestie. Dodam jeszcze, że całkowity
    i nieprzekraczalny budżet na ten cel to 5k PLN - ale ponieważ w tej
    kwocie muszą się znaleźć wszystkie opłaty, koszty poszukiwania
    samochodu, rejestracji, serwisu na powitanie (płyny, paski, filtry,
    badanie techniczne, sprawdzenie geometrii), rocznego ubezpieczenia OC,
    ewentualnego zakupu nowych opon i napraw (znając życie coś na pewno
    będzie, zawieszenie, klocki, akku do wymiany...), to znajomy oszacował,
    że na sam samochód zostanie 2k PLN. Czy to dobre założenie?

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-08-13 13:30:45
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > Moim zdaniem za 2k nic sensownego się nie znajdzie. 40km w jedną
    > stronę+świezy wygląd? samochody.era.pl

    Ee.. Mógłbyś rozwinąć, proszę? IMHO jadąc niemal każdym samochodem
    spocisz się nieporównywalnie mniej, niż pedałując rowerem... Jesień
    niedługo, deszcze, błoto, myślisz że można się przekulać 40 km rowerem w
    garniturze podczas deszczu i świeżo wyglądać przez 8h w pracy?

    > Zanim znajdzie coś za 2k to spokojnie zdąży odłożyć do 4 albo 5 tys
    > PLN.

    A do pracy jak się dostanie, Twoim zdaniem?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-08-13 13:40:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>
    > i "korzystaj z komunikacji miejskiej" informuję, że do pracy ma
    > 40 km w jedną stronę, nie jest to praca o charakterze takim, że
    > można być przepoconym, mokrym i śmierdzącym po jeździe rowerem

    I jeszcze trzeba miec reprezentacyjne auto, a placa oczywiscie
    minimalna krajowa ?

    Stac go na takie dojazdy ?

    > Jakiś dwudziestoletni Opel Astra I czy co się da znaleźć w tej
    > cenie sensownego?

    Nie ma dwudziestoletnich opli.

    Sierre niech kupi i zagazuje.

    J.

  • 14. Data: 2010-08-13 13:45:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 13 Sie, 12:23, "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>
    wrote:
    > Znajomy zwraca się z prośbą o pomoc w wyborze samochodu do 2k PLN do

    Mój kolega chce sprzedać fiaciora tipo, ostatnio robione hamulce
    +tarcze, coś w zawieszeniu,
    alternator, uszczelka któraś i szereg innych pierdół, jeździłem tym
    jako pasażer i odnoszę wrażenie
    że całkiem się trzyma toto. ZTCW chce nawet poniżej 2k, mogę go
    nastręczyć ;)

    Pzdr.
    L.

  • 15. Data: 2010-08-13 14:27:45
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@W...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:4c651d09$0$27046$65785112@news.neostrada.pl...
    > okres eksploatacji to max 2 lata), nie było zbyt małe i nie Poldolot.
    > Jakiś dwudziestoletni Opel Astra I czy co się da znaleźć w tej cenie
    > sensownego?

    Taki
    http://moto.allegro.pl/item1181879080_okazja_sprzeda
    m_fiat_cinquecento_w_dobrej_cenie.html
    a może taki
    http://moto.allegro.pl/item1185794544_sprzedam_peugo
    ta_405.html

  • 16. Data: 2010-08-13 14:28:44
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2010-08-13 12:23, M1SLQ pisze:

    > Jakiś dwudziestoletni Opel Astra I czy co się da znaleźć w tej cenie
    > sensownego?
    >

    > Pozdrawiam

    Poszukaj, znajdziesz coś spokojnie... Nie wymagaj tylko zbyt wiele i nie
    sugeruj się marką- ważniejszy jest stan auta.
    Sam w zeszłym roku za 2400 sprzedałem clio 1 z 93 roku. Autko miało
    motor 1.1 i nawet gaz. Było w takim stanie, iż że jeszcze długo
    pojeździ- do zrobienia był tylko reduktor (regeneracja- twarde membrany)
    i pompa wody (delikatnie ciekła- kupiłem nawet nową przed sprzedażą auta
    i dałem nowemu właścicielowi). Rdza tylko delikatny nalot na tylnych
    błotnikach i.. to wszystko. :)
    Więc spokojnie- da się!
    :)

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 17. Data: 2010-08-13 14:30:25
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > Nie ma dwudziestoletnich opli.

    Uff.. Dobrze, że mój wujek o tym nie wie... W przeciwnym wypadku te
    15kkm rocznie z buta by popylał :)

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-08-13 14:56:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>
    > Uff.. Dobrze, że mój wujek o tym nie wie... W przeciwnym wypadku
    > te 15kkm rocznie z buta by popylał :)

    Pogratulowac wujkowi suchego garazu :-)

    J.

  • 19. Data: 2010-08-13 15:03:42
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > będzie, zawieszenie, klocki, akku do wymiany...), to znajomy oszacował, że
    > na sam samochód zostanie 2k PLN. Czy to dobre założenie?

    generalnie dobre ale moze byc lepiej dorzucic 1kpln na zakup jesli bedzie
    cos jezdzacego ze zezartego przez rdze na wylot

  • 20. Data: 2010-08-13 15:41:10
    Od: Karolina <k...@b...pl>

    > Taki
    > http://moto.allegro.pl/item1181879080_okazja_sprzeda
    m_fiat_cinquecento_w_dobrej_cenie.html

    Tak tak ja chce! Taki!

    > a może taki
    > http://moto.allegro.pl/item1185794544_sprzedam_peugo
    ta_405.html

    Albo nie ten lepiej! Ten jest większy i ładniejszy! Ja chce mieć taki!!!!!