  • 41. Data: 2010-08-15 12:08:22
    Temat: Re: samochód do 2k PLN
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Przemysław Bernat dokonał/a produkcji posta :

    > I niech unika "wynalazków", czyli amerykańców, wielkich japońców,
    > wózków sportowych itp. Najlepiej niech celuje w auta możliwie
    > popularne. Coś z kompaktów opel, WV, fiat, daewoo, renault, citroen,
    > seat - to przynajmniej będzie mógł za niewielką kasę utrzymać je w
    > stanie jeżdżącym.

    Kia Pride - troche zadzewiała będzie, ale niezwykle ekonomiczna, rocznik ok.
    1998, ekstra na takie dojazdy.

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 42. Data: 2010-08-15 18:43:26
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-08-13 17:08, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Karolina" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    http://moto.allegro.pl/item1181879080_okazja_sprzeda
    m_fiat_cinquecento_w_dobrej_cenie.html

    > To sobie kup.
    >
    > Tylko moment .. czy to nie jest ten wynalazek gdzie koszt naprawy
    > gaznika przekroczy cene zakupu ?

    Chyba były dwie wersje. Ta, której nie chcesz to AISAN - więcej rur
    podciśnienia i elektrozaworów
    niż na łodzi podwodnej :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 43. Data: 2010-08-15 18:46:02
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-08-13 12:27, krzysiek82 wrote:
    > Za te pieniądze da sie trafić golfa 2 1.6diesel, będzie ciężko ale się
    > trafi. Może być także tico będzie zjedzone ale 2lata przejedzie.

    Hmm.. akurat kolega chce okazyjnie sprszedać tico (nie zjedzone i w
    dobrym stanie - zwłaszcza silnik i zawieszenie). Stoi mu w garazu jako
    3-ci samochod... a akurat kończy mu się OC, więc zależy mu aby się go
    pozbyć.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 44. Data: 2010-08-15 21:52:08
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-13 12:23, M1SLQ pisze:
> [...]
    > i "korzystaj z komunikacji miejskiej" informuję, że do pracy ma 40 km w
    > jedną stronę, nie jest to praca o charakterze takim, że można być
    > przepoconym, mokrym i śmierdzącym po jeździe rowerem a autobus PKS
    > jeździ tam raz na dobę, o dziwnej godzinie i to tylko w sezonie
    > wakacyjnym. Z wymagań to tyle, żeby odpalało, jeździło, dało się
    > zarejestrować, przechodziło badania techniczne (chociaż przewidywany
    > okres eksploatacji to max 2 lata), nie było zbyt małe i nie Poldolot.
    > Jakiś dwudziestoletni Opel Astra I czy co się da znaleźć w tej cenie

    Koleżanka sprzedaje Mondeo MK1 miała kilka stłuczek nic poważnego.
    Podłoga przespawana bo wygniła, silnik chyba 1.6B ogólnie golas ale pali
    jeździ i polakierowany ostatnio więc ze 2 lata spokoju z rdzą.
    Sądzę że do 2kzł spokojnie sprzeda.
    Jak coś priv.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html

  • 45. Data: 2010-08-15 21:54:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://otomoto.pl/skoda-felicia-gaz-lpg-tania-jazda-
    C14672485.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 46. Data: 2010-08-16 13:33:10
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-08-15 21:54, Waldek Godel pisze:

    > http://otomoto.pl/skoda-felicia-gaz-lpg-tania-jazda-
    C14672485.html

    Ja bym ogladnac i bral. pracownicy jezdzili kiedys Feliciami pickup z
    takim wlasnie silnikiem + lpg. Samochod nie do zajechania. Ceny czesci
    smieszne - kompletne sprzeglo 250zl, rozrad (lanuch) cos kolo 100,
    klocki ferrodo premier (jako jedyne wytrzymywaly sensowne przebiegi)
    80zl. Jedyne co pada to cewka (taka listwa zakaldana na swiece, kiedys
    kosztowala z 300zl, nie wiem jak teraz) i skrzynie biegow (uzywka pare
    stowek, ale dosc ciezko kupic, bo nie pasuje od favoritki).

  • 47. Data: 2010-08-16 13:36:24
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Teraz patrze na zdjecia dokladnie i albo ma wlaniety czujnik
    temperatury, albo auto sie przegrzewa. Wskazowka ma byc odrobine ponizej
    tej kreski pomiedzy 70 a 110.