  • 101. Data: 2017-05-11 15:00:49
    Temat: Re: samochód do 2000zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Nie tylko polskie.

    > A masz świadomość że dla taksówkarza to dodatkowe koszty ?
    > Pomijam że siedzenie równocześnie na dwu stołkach jest
    > sporo mniej wygodne od siedzenia na jednym.

    Nie tylko koszty (% dla ubera) ale i zyski inne - sobota wieczór powórt z
    imprezy w tradycyjnej taxi 50 dych czasem nie starcza, uber poniżej 30...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 102. Data: 2017-05-11 20:21:00
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 11 May 2017 10:29:18 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Pomijam że siedzenie równocześnie na dwu stołkach jest
    >sporo mniej wygodne od siedzenia na jednym.

    Skoro wielu z nich, poza jazdą w kroporacji, obsługuje jeszcze myTaxi
    czy iTaxi, to moze tez i Ubera.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 103. Data: 2017-05-11 20:23:10
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 10 May 2017 18:53:03 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Co to za firmy? Wymienisz nazwy tych co licencji nie wymagają?

    Ze zanych mi to Sawa Taxi, Glob Taxi i kilka innych. Na gumtree jest
    trochę ogłoszeń.

  • 104. Data: 2017-05-11 20:23:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-11 o 20:21, j...@i...pl pisze:

    > Skoro wielu z nich, poza jazdą w kroporacji, obsługuje jeszcze myTaxi
    > czy iTaxi, to moze tez i Ubera.

    Nie słyszałem jeszcze o taksówkarzu będącym uberem. Podejrzewam, że są
    jakieś przeszkody prawne (zakaz ze strony korporacji, albo zakaz
    przewożenia klientów bez włączonego taksometru?) - gdyby to było takie
    proste, to takich taksówkarzy na pewno byłoby krocie.

    --
    Liwiusz

  • 105. Data: 2017-05-11 20:25:25
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 11 May 2017 20:23:22 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Nie słyszałem jeszcze o taksówkarzu będącym uberem.

    Po prostu jest to słabo opłacalne dla taksówkarza. I pewnie dlatego
    nie jeżdżą dla Ubera.

  • 106. Data: 2017-05-11 21:04:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-11 o 20:25, j...@i...pl pisze:

    > Po prostu jest to słabo opłacalne dla taksówkarza. I pewnie dlatego
    > nie jeżdżą dla Ubera.

    To dosyć słaby argument. Jakoś nie wierzę w to, aby taksiarze byli non
    stop rozchwytywani.

    --
    Liwiusz

  • 107. Data: 2017-05-12 02:21:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Sprawdzić czy nie jest z Krakowa. :-)
    > http://antyweb.pl/uber-wyrok-krakow-kierowca-winny/

    Te polskie opory taksówkarzy brzmią śmiesznie w kontekście
    tego co się dzieje na całym świecie -
    ---
    Jest kraj gdzie Uber nie ma problemów ?

    niestety dla nich: przegrają.
    ---
    A to wcale nie jest takie pewne. Może np zostaną zwykłymi taksówkami.

    Kijem rzeki nie zawrócisz.
    ---
    Opór jest duży.

[...]
    By podzielić się swoimi zyskami ?

    Albo szukać nowej profesji, bo Uber już testuje auta które same
    jeżdzą, bez kierowcy, więc to tylko przejściowa robota dla
    chłopców uberowców - zastąpią ich bardzo szybko roboty.
    ---
    Roboty będą w samochodach Ubera ? :-)

  • 108. Data: 2017-05-12 02:51:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > A co z nim zrobi ?

    Weźmie go ze sobą do grobu :-))
    ---
    Może to stwierdzenie "w życiu nie sprzeda" nawet ma sens. Nie tak dawno
    jechałem starym samochodem kupować nowy i ... ten stary zepsuł mi się.
    Szukając mechanika na jakimś zadupiu rzucił mi się w oczy ... maluch. No to
    polazłem, bo pomyślałem, że pewnie psuje się. Gadam z gościem o tym
    mechaniku i przy okazji wyszło, że ten maluch ma przejechane tylko 30
    tysięcy km a wiek podobny do mojego, że dawali mu jakąś kasę, ale "gdzie on
    kupi inny samochód za tyle", to nie sprzedaje.

    Dzisiaj ... wychodzę z pracy, stoi sobie maluch piękny. Widać, że sprawny bo
    właściciel czeka przy nim, pewnie na kogoś, kogo ma odwieźć. A ja ... pieszo
    do domu idę bo mój samochód w serwisie został. ASO nie udało się dobrać
    sondy lambda i w ogóle nie było jak odkręcić, w poniedziałek najprędzej
    zrobią. Cena wymiany ... raczej więcej niż wartość tego malucha. I może ten
    maluch pojeździ dłużej od mojego dość nowego samochodu.

    p.s. wnuki się będą bawić w naukę obsługi sprzęgła...
    ---
    Jak go do Ameryki dostarczą.

  • 109. Data: 2017-05-15 02:43:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Nie tylko koszty (% dla ubera) ale i zyski inne - sobota wieczór powórt z
    > imprezy w tradycyjnej taxi 50 dych czasem nie starcza, uber poniżej 30...

    No skoro lepiej Ci stać na postoju i zarobić zero, to proszę bardzo.
    Inni pojadą za te 30zł. Na tym polega konkurencja właśnie.
    Uberem warto podjechać pod jakiś kończący się duży koncert
    czy większą imprezę: ceny dynamicznie rosną gdy jest większy
    popyt na jazdę a samochodów nie ma w pobliżu.

  • 110. Data: 2017-05-18 11:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

> [...]
    > czy większą imprezę: ceny dynamicznie rosną gdy jest większy
    > popyt na jazdę a samochodów nie ma w pobliżu.

    Problem polega na tym ze jak zwykle zycie swoje a prawo swoje (powolutku).
    Bo to wszystko prawda, tyle tylko ze w takiej sytuacji wypadałoby
    zlikwidować licencje taksówkarskie no i oczywiście zadbać zeby ci z ubera
    płacili podatki na takich samych zasadach jak taksówkarz.

    Bo skoro ktos wykonuje dg jezdzac dla ubera ale nie ma jej de facto
    zarejestrowanej, być moze płaci pit ale tez nie do konca wierze a taki
    taksówkarz płaci pewnie z 1600-1700 kosztów podatkowych na start (zus plus
    pewnie karta podatkowa) to nic dziwnego ze ceny ma wyzsze.

    Rozumiem obie strony... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu