eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochód do 10K
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 70

  • 31. Data: 2013-05-26 16:52:02
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-05-26 13:10, Cavallino pisze:
    > I akurat Ople są takie dobre?
    > Znaczy tańsze niż konkurencja, czy mniej awaryjne?
    > Bo co prawda to nie bardzo mój zakres zainteresowań (cenowy), ale jeśli
    > coś o starych Oplach słyszałem od znajomych, to tylko źle.
    > Moje doświadczenia zresztą to potwierdzały.

    Największy problem bardzo starych Opli to była rdza. Za 10k kupi już
    modele z lat gdy Opel zaczynał skutecznie eliminować rdzawy problem a
    zadbaną Astre, Corse, Vectre kupi łatwiej niż zadbanego Golfa, Polo,
    Passata za te same pieniądze. Jak chce ekonomicznego przemieszczania się
    to silniki diesla od Isuzu 1.7 lub 2.0 od GM są dobre. Nic się w nich
    szczególnie często nie psuje. Zresztą autor tematu coś się nie odzywa
    więc zapewne i tak zrobi po swojemu ;)


  • 32. Data: 2013-05-26 16:59:36
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:knt7ik$nmo$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 2013-05-26 13:10, Cavallino pisze:
    >> I akurat Ople są takie dobre?
    >> Znaczy tańsze niż konkurencja, czy mniej awaryjne?
    >> Bo co prawda to nie bardzo mój zakres zainteresowań (cenowy), ale jeśli
    >> coś o starych Oplach słyszałem od znajomych, to tylko źle.
    >> Moje doświadczenia zresztą to potwierdzały.
    >
    > Największy problem bardzo starych Opli to była rdza. Za 10k kupi już
    > modele z lat gdy Opel zaczynał skutecznie eliminować rdzawy problem a
    > zadbaną Astre, Corse, Vectre kupi łatwiej niż zadbanego Golfa, Polo,
    > Passata za te same pieniądze.

    Ale za te same pieniądze kupi zapewne coś na F, za to o wiele młodszego i w
    lepszym stanie, więc dlaczego ma kupić akurat starszego i gorszego Opla?


    >Jak chce ekonomicznego przemieszczania się to silniki diesla od Isuzu 1.7
    >lub 2.0 od GM są dobre.

    Fiatowskie diesle na ten przykład są gorsze?
    Bo obstawiam, że jednak jest odwrotnie, albo tak samo - zwłaszcza że ten
    niby 2.0 od GM, to pewnie nic innego jak fiatowski JTD.

    Więc pytanie się powtarza - na jakiego diabła akurat Opel?


  • 33. Data: 2013-05-26 17:03:38
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: Wódz <n...@c...spamu>

    Dnia Sun, 26 May 2013 16:52:02 +0200, Excite napisał(a):

    > W dniu 2013-05-26 13:10, Cavallino pisze:
    >> I akurat Ople są takie dobre?
    >> Znaczy tańsze niż konkurencja, czy mniej awaryjne?
    >> Bo co prawda to nie bardzo mój zakres zainteresowań (cenowy), ale jeśli
    >> coś o starych Oplach słyszałem od znajomych, to tylko źle.
    >> Moje doświadczenia zresztą to potwierdzały.
    >
    > Największy problem bardzo starych Opli to była rdza. Za 10k kupi już
    > modele z lat gdy Opel zaczynał skutecznie eliminować rdzawy problem a
    > zadbaną Astre, Corse, Vectre kupi łatwiej niż zadbanego Golfa, Polo,
    > Passata za te same pieniądze. Jak chce ekonomicznego przemieszczania się
    > to silniki diesla od Isuzu 1.7 lub 2.0 od GM są dobre. Nic się w nich
    > szczególnie często nie psuje. Zresztą autor tematu coś się nie odzywa
    > więc zapewne i tak zrobi po swojemu ;)

    Już się odzywam... Po prostu czytałem wiadomości.
    Zgadzam się z Excite że VW są drogie. Z tego co wiem to VW zawsze miała
    niezłą blacharkę.
    Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem, że
    Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.
    Fiat chyba nadal z rdzą się boryka. Niech ktoś mnie sprostuje jak się mylę.



    --
    Pozdrawiam
    Wódz


  • 34. Data: 2013-05-26 17:14:48
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "Wódz" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1sihzsa7phx63$.pe5unkt49539.dlg@40tude.
    net...
    > Dnia Sun, 26 May 2013 16:52:02 +0200, Excite napisał(a):
    >
    >> W dniu 2013-05-26 13:10, Cavallino pisze:
    >>> I akurat Ople są takie dobre?
    >>> Znaczy tańsze niż konkurencja, czy mniej awaryjne?
    >>> Bo co prawda to nie bardzo mój zakres zainteresowań (cenowy), ale jeśli
    >>> coś o starych Oplach słyszałem od znajomych, to tylko źle.
    >>> Moje doświadczenia zresztą to potwierdzały.
    >>
    >> Największy problem bardzo starych Opli to była rdza. Za 10k kupi już
    >> modele z lat gdy Opel zaczynał skutecznie eliminować rdzawy problem a
    >> zadbaną Astre, Corse, Vectre kupi łatwiej niż zadbanego Golfa, Polo,
    >> Passata za te same pieniądze. Jak chce ekonomicznego przemieszczania się
    >> to silniki diesla od Isuzu 1.7 lub 2.0 od GM są dobre. Nic się w nich
    >> szczególnie często nie psuje. Zresztą autor tematu coś się nie odzywa
    >> więc zapewne i tak zrobi po swojemu ;)
    >
    > Już się odzywam... Po prostu czytałem wiadomości.
    > Zgadzam się z Excite że VW są drogie. Z tego co wiem to VW zawsze miała
    > niezłą blacharkę.
    > Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem, że
    > Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.
    > Fiat chyba nadal z rdzą się boryka.

    Skąd to info?
    Bo moje ostatnie Punto (II) było z roku 2002 i mimo iż nie raz przerysowane
    nawet śladów rdzy nie miało, jak sprzedawałem.
    Raptem 3 lata starszy Colt to sama rdza trzymająca się na lakierze, więc
    chyba Fiaty nie takie złe....



  • 35. Data: 2013-05-26 17:21:50
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 16:59:36 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości grup
    >> Największy problem bardzo starych Opli to była rdza. Za 10k kupi już
    >> modele z lat gdy Opel zaczynał skutecznie eliminować rdzawy problem a
    >> zadbaną Astre, Corse, Vectre kupi łatwiej niż zadbanego Golfa, Polo,
    >> Passata za te same pieniądze.
    >
    > Ale za te same pieniądze kupi zapewne coś na F, za to o wiele młodszego i w
    > lepszym stanie, więc dlaczego ma kupić akurat starszego i gorszego Opla?

    Ale co na F ? francuza, rdzewiejacego forda, fiata ?
    To juz lepiej niech kupi opla.

    J.


  • 36. Data: 2013-05-26 17:29:15
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1cvvqdrj0tgmx.187fispmxkvt3.dlg@40tude.
    net...
    > Dnia Sun, 26 May 2013 16:59:36 +0200, Cavallino napisał(a):
    >> Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości grup
    >>> Największy problem bardzo starych Opli to była rdza. Za 10k kupi już
    >>> modele z lat gdy Opel zaczynał skutecznie eliminować rdzawy problem a
    >>> zadbaną Astre, Corse, Vectre kupi łatwiej niż zadbanego Golfa, Polo,
    >>> Passata za te same pieniądze.
    >>
    >> Ale za te same pieniądze kupi zapewne coś na F, za to o wiele młodszego i
    >> w
    >> lepszym stanie, więc dlaczego ma kupić akurat starszego i gorszego Opla?
    >
    > Ale co na F ? francuza, rdzewiejacego forda, fiata ?

    Jeśli o połowę młodszego to dlaczego nie?



  • 37. Data: 2013-05-26 18:58:38
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: Wódz <n...@c...spamu>

    Dnia Sun, 26 May 2013 17:14:48 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Wódz" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:1sihzsa7phx63$.pe5unkt49539.dlg@40tude.
    net...

    >> Już się odzywam... Po prostu czytałem wiadomości.
    >> Zgadzam się z Excite że VW są drogie. Z tego co wiem to VW zawsze miała
    >> niezłą blacharkę.
    >> Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem, że
    >> Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.
    >> Fiat chyba nadal z rdzą się boryka.
    >
    > Skąd to info?
    > Bo moje ostatnie Punto (II) było z roku 2002 i mimo iż nie raz przerysowane
    > nawet śladów rdzy nie miało, jak sprzedawałem.
    > Raptem 3 lata starszy Colt to sama rdza trzymająca się na lakierze, więc
    > chyba Fiaty nie takie złe....

    Moje info jest prehistoryczne, ale jak ostatnio patrzyłem na Punto I to
    ruda je brała. Fakt to było auto jeszcze przed erą ocynowania nadwozia.

    Wszystko zależy teraz od stanu blacharki. W ocynkowanych nadwoziach nie
    będzie z tym dużego problemu. Jednak jak było coś poważniejszego robione to
    ocynkowanie można między bajki włożyć.

    --
    Pozdrawiam
    Wódz


  • 38. Data: 2013-05-26 19:03:37
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "Wódz" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:f...@4...ne
    t...
    > Dnia Sun, 26 May 2013 17:14:48 +0200, Cavallino napisał(a):
    >
    >> Użytkownik "Wódz" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości grup
    >> dyskusyjnych:1sihzsa7phx63$.pe5unkt49539.dlg@40tude.
    net...
    >
    >>> Już się odzywam... Po prostu czytałem wiadomości.
    >>> Zgadzam się z Excite że VW są drogie. Z tego co wiem to VW zawsze miała
    >>> niezłą blacharkę.
    >>> Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem,
    >>> że
    >>> Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.
    >>> Fiat chyba nadal z rdzą się boryka.
    >>
    >> Skąd to info?
    >> Bo moje ostatnie Punto (II) było z roku 2002 i mimo iż nie raz
    >> przerysowane
    >> nawet śladów rdzy nie miało, jak sprzedawałem.
    >> Raptem 3 lata starszy Colt to sama rdza trzymająca się na lakierze, więc
    >> chyba Fiaty nie takie złe....
    >
    > Moje info jest prehistoryczne, ale jak ostatnio patrzyłem na Punto I to
    > ruda je brała.

    Ale porównywałeś do innych aut sprzed 20 lat?



  • 39. Data: 2013-05-26 19:51:57
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 17:29:15 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    >>> Ale za te same pieniądze kupi zapewne coś na F, za to o wiele młodszego i
    >>> w lepszym stanie, więc dlaczego ma kupić akurat starszego i gorszego Opla?
    >>
    >> Ale co na F ? francuza, rdzewiejacego forda, fiata ?
    >
    > Jeśli o połowę młodszego to dlaczego nie?

    rancuz to sam najlpiej wiesz, ford mimo ze mlodszy to juz dziurawy,
    z fiatami nie mam doswiadczenia, i nie chce miec :-)

    J.


  • 40. Data: 2013-05-26 19:54:24
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hgbuqyz7apoh$.1j8nyjofmghjz$.dlg@40tude
    .net...
    > Dnia Sun, 26 May 2013 17:29:15 +0200, Cavallino napisał(a):
    >> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> grup
    >>>> Ale za te same pieniądze kupi zapewne coś na F, za to o wiele młodszego
    >>>> i
    >>>> w lepszym stanie, więc dlaczego ma kupić akurat starszego i gorszego
    >>>> Opla?
    >>>
    >>> Ale co na F ? francuza, rdzewiejacego forda, fiata ?
    >>
    >> Jeśli o połowę młodszego to dlaczego nie?
    >
    > rancuz to sam najlpiej wiesz

    Co niby?
    W porównaniu do Kadeta to francuskie sprawowały mi się dużo lepiej, więc
    może faktycznie wiem.


strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: