  • 91. Data: 2019-04-04 23:31:39
    Temat: Re: samochód . Wtargnięcie.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie mam juz ochoty na czytanie bzdur jakie z bluzgiem wypisujecie. Z konmi kopal sie
    nie bede. Jesli ktos chcialby to moze skorzystac z rady zeby dalej nie bic z Wami
    piany bo do niczego to nie prowadzi. Jezdze ostroznie, mam w samochodzie dwie kamery
    a w rodzinie calkiem dobrego prawnika. Zawsze jak stoje i czekam zeby przejsc przez
    jezdnie to jesli sie jakis baran zatrzyma zeby mnie przepuscic to stoje dalej. To ja
    decyduje kiedy mam przejsc a nie jakis nie znajacy przepisow baran w samochodzie.

  • 92. Data: 2019-04-04 23:50:41
    Od: "Oloten" <f...@n...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czyli nie może wpływać
    > na zatrzymanie pieszego tuż przed pasami
    > --
    > LordBluzg(R)

    Obowiązkowo to powinni zatrzymać się wszyscy piesi, jeżeli
    kontynuacja wchodzenia na jezdnię groziłaby wejściem bezpośrednio
    pod nadjeżdżający pojazd.

  • 93. Data: 2019-04-04 23:54:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Apr 2019 22:55:14 +0200, w <5ca66f3e$0$479$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > PoRD poproszę a nie elementarz :)

    W twoim świecie pieszy z biegu upewnia się czy nie nadjeżdża samochód?

  • 94. Data: 2019-04-05 00:28:37
    Od: "Oloten" <f...@n...pl>

    > Przepisy znam. Wytłumacz zatem co uważasz za "bezpośrednio" interesuje
    > mnie odległość od pojazdu (mowa o terenie zabudowanym).
    > --
    > LordBluzg(R)

    Sędzia będzie decydował czy było "bezpośrednio", czy nie.
    Jeżeli kierowca jest PiSowiec, to wyrok : pieszy wlazł bezpośrednio,
    jeżeli pieszy jest PiSowiec to wyrok : kierowca nie zachował szczególnej
    ostrożności,
    jeżeli obydwaj PiSowcy to decydować będzie Ziobro, a zatwierdzi Kaczyński.

  • 95. Data: 2019-04-05 07:15:24
    Od: p...@g...com

    niektore zrodla podaja ze kierowca transportu medycznego (nie R-ki) odwiozl jakiegos
    dziadka na dializy i wracal na pusto do bazy ... no ale przyklad idzie z gory,
    prezydent na narty na sygnale, premier na kolacje na sygnale wiec co sie dziwic ...
    taki mamy klimat

  • 96. Data: 2019-04-05 10:08:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-04 o 23:50, Oloten pisze:

    > Obowiązkowo to powinni zatrzymać się wszyscy piesi, jeżeli
    > kontynuacja wchodzenia na jezdnię groziłaby wejściem bezpośrednio
    > pod nadjeżdżający pojazd.

    Ależ to jest napisane w PoRD że pieszy nie może wejść bezpośrednio przed
    nadjeżdżający pojazd. Właśnie dlatego, na ten pojazd nakłada się
    najpierw restrykcje znaku D-6, żeby się odpowiednio zachował/przygotował
    do możliwości wystąpienia sytuacji niebezpiecznej. Zauważ taką kwestię.
    Pieszy ma zawsze pierwszeństwo na pasach więc je egzekwuje. Pojazd
    zbliżający się do pasów ma nałożone restrykcje a nie pieszy. Dla
    pieszego zbliżającego się do pasów nie ma żadnej wykładni, jest dopiero
    w momencie wejścia a nie 100m od przejścia czy zobaczenia z daleka
    przejścia żeby zatańczył Kankana albo zaśpiewał piosenkę :)

    Kierujący kiedy zobaczy znak D-6 czyli często kilkanaście metrów PRZED
    przejściem jest zobowiązany ZWOLNIĆ i nie dopuścić do sytuacji
    niebezpiecznej, czyli nawet jeśli pieszy nagle wejdzie na pasy (wbrew
    przepisom), to ma mieć taką prędkość, żeby mu krzywdy nie zrobić czego
    grupowe Trolle nie łapią i śmigają sobie przez przejście na pełnej kurwie :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 97. Data: 2019-04-05 17:07:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak ma zwolnic to zwalniaj. Dla mnie mozesz jak na poczatku motoryzacji spychac do
    rowu i przykrywac plachta zeby sie piesi nie wystraszyli. Byla jeszcze metoda ze
    przed samochodem musial isc czlowiek z choragiewka i ostrzegac krzyczac " jedzie
    sie".

  • 98. Data: 2019-04-09 11:52:57
    Temat: Re: samochód . Wtargnięcie. do Lorda
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-04 o 22:46, r...@k...pl pisze:

    > Jest na przejściu -- ma pierwszeństwo.
    > Sygnalizuje chęć wejścia -- nadal pierwszeństwa nie ma.

    Ale jak wejdzie i dojdzie do wypadku, to pierwszeństwo już ma.

    --
    Liwiusz

  • 99. Data: 2019-04-09 23:39:41
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-09 11:52, Liwiusz wrote:

    > Ale jak wejdzie i dojdzie do wypadku, to pierwszeństwo już ma.

    W jakim sensie? Przenikania?

  • 100. Data: 2019-04-10 01:06:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-09 o 23:39, kk pisze: