  • Data: 2010-06-09 16:41:26
    Temat: Re: samochd z usa - V50 [opinie]
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze:

    > Nie, dalej nie widzę... Co złego się stanie że pomylisz kierunkowskaz
    > z światłem stopu?

    Jak uznam swiatlo stopu za kierunkowskaz to raczej nic, ale jak myslisz
    ze to stop a to jest kierunkowskaz to... wchuj duzo zlego.

    > Zwolnisz biedaczysko? I co się stało ?

    pare osob juz zginelo z powodu wyprzedzania skrecajacego w lewo pojazdu,
    jak Ci pierwszy raz kolo tych czerwonych stopokierunkowskazow przeleci
    pare ton TIR-a to zaczniesz myslec biedaczysko o sobie.

    > Mowa tu jest o wydumanym "zagrożeniu" spowodowanym złą
    > interpretacją czerwonego migacza jako światła hamulcowego.

    Dla mnie, po kilkudzisieciu tysiacach na moto po wawie najwazniejszym
    elementem bezpiecznego jezdzenia jest komunikacja miedzyludzka. Czyli
    uprzedzanie o swoich zamiarach przez wszystkich uczestnikow ruchu.

    Nieprawidlowe migacze to chujnia pod tym wzgledem, a jezdzenie na nich
    to chamowa i wdupiemanie.

    > Widzę że niektórzy ludzie są mocno ograniczeni...

    Moze masz lusterka zle ustawione - za bardzo na siebie.

    KJ