  • Data: 2010-06-09 14:41:10
    Temat: Re: samochd z usa - V50 [opinie]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "PaPi" <...@...3> wrote in message news:4c0f6781$1@news.home.net.pl...

    > Jak nie dostrzegasz to sprobuje jeszcze bardziej lopatologicznie.
    > Miganie to SYGNAL - BRAK SYGNALU - SYGNAL - BRAK SYGNALU.
    > Czestotliwosc migania kierunkowskazu to okolo 0.5s sygnalu i 0.5s przerwy.
    >
    > Przy predkosci 70 km/h, czyli okolo 20 metrow na sekunde, w ciagu 0.5s
    > przejezdzasz 10 metrow.
    > Aby sie "upewnic" ze to cos miga a nie sygnalizuje nacisniecie hamulca
    > potrzebujesz 20 metrow przy tej predkosci.
    >
    > Juz rozumiesz na czym polega problem sygnalizowania sygnalem przyjetym w
    > Europie jako STOP zamiar skretu ?

    Nie, dalej nie widzę... Co złego się stanie że pomylisz kierunkowskaz
    z światłem stopu? Zwolnisz biedaczysko? I co się stało ?
    A moze dałeś po hamplach jak potłuczony i straciłeś przyczepność
    bo jechałeś za szybko i za blisko - to się wystraszyłeś? :-)

    > Hamujac silnikiem zatrzymasz sie ze 100 km/h na 30 metrach ?
    > Bo mowa o zagrozeniu takim hamowaniem...

    ????

    Mowa tu jest o wydumanym "zagrożeniu" spowodowanym złą
    interpretacją czerwonego migacza jako światła hamulcowego.

    > Jak ktos ma zbity klosz to ma niesprawny pojazd. Tak samo jak
    > ma pojazd gdzie kierunkowskazy swieca sie na czerwono.

    Widzę że niektórzy ludzie są mocno ograniczeni...