  • 51. Data: 2017-05-05 16:08:13
    Temat: Re: samochód do 2000zł
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 May 2017 20:59:43 +0200, frost napisał(a):

    (...)

    Można, ale musisz szukać wśród takich marek i roczników, żeby te 2000 były
    w górnym zakresie cen rynkowych, np. jeśli Escorty z ostatniego wypustu
    kosztują na otomoto od 500 do 2200 zł, to za te 2 tysiące masz szansę kupić
    auto, które przejeździ rok bez wkładania kolejnych 2 tys.
    Przykład Escorta jest z sufitu, szukaj raczej wśród małych i średnich
    miejskich autek - jakieś uno, tipo, felicia, fiesta, saxo, ax, 106...
    Myślę, że przy tej kwocie musisz patrzec tylko i wyłacznie na stan.

    Unikaj brudnych, zapyzialych egzemplarzy - jak ktoś nie sprząta, to i nie
    naprawia drobiazgów, a to się potem mści.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 52. Data: 2017-05-06 00:33:45
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.05.2017 o 10:37, ddddddddddddd pisze:
    /../
    > tak, płaciłem sobie poniżej najniższej krajowej. Nie, nie zrzuciłem
    > kosztów na pracownika, bo mnie wtedy nie było na niego stać.
    > Ale jak nie było wyjścia to przejeździłem takim autem pół roku i dało
    > się, z resztą kolejne auta nie były dużą wielokrotnością tych 2000zł

    I dlatego wiesz jak jest.

  • 53. Data: 2017-05-06 00:36:13
    Temat: Re: samoch?d do 2000z?
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.05.2017 o 09:24, abn140 pisze:
    /.../
    > tylko ze ile trzeba wytargac na wozeniu pizzy zeby to sie wszystko 'do lata'
    > splacilo?
    > imo pomysl z dooody.

    Kurde gościu musi zdobyć doświadczenie czyli kilometry wyjeżdżone.

  • 54. Data: 2017-05-06 00:38:23
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../

    http://blog-skup-aut-bielsko.blogspot.com/

  • 55. Data: 2017-05-06 01:32:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-06 o 00:33, Smok Eustachy pisze:

    > I dlatego wiesz jak jest.

    Wie ale pomija że przez te pół roku zarobił na inne auto za cenę
    nie dużej wielokrotności tych dwu tysięcy.
    Przy rozwożeniu picy tyle nie zarobi, zostanie bez samochodu
    i bez zainwestowanej kasy.

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2017-05-06 09:06:36
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.05.2017 o 01:32, RadoslawF pisze:

    > Wie ale pomija że przez te pół roku zarobił na inne auto za cenę
    > nie dużej wielokrotności tych dwu tysięcy.
    > Przy rozwożeniu picy tyle nie zarobi, zostanie bez samochodu
    > i bez zainwestowanej kasy.

    odnosiłem się do:
    "Wiem ile kosztują kursy, jak tyle nie ma to nie powinien szukać
    auta za dwa tysiące bo mu na naprawy i części zbraknie. "

    ja nie wiem ile kosztują kursy, obstawiam że kilka razy więcej niż ten
    samochód. IMO nie trzeba mieć kilka razy więcej żeby jeździć autem za
    2000zł. Chociaż ja bym kupował taki do 1000zł - zawsze zostaje tysiak na
    naprawy, no i jak nie będzie się opłacało naprawiać to nie szkoda tak
    bardzo na złom oddać.

    Łukasz

  • 57. Data: 2017-05-06 09:09:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > takim glupim chujom jak ty re wypada zyczyc zeby im sie cos w zyciu wyjebalo, zeby
    zostali bez pracy, z dlugiem i zasilkiem dla bezrobotnych przez pol roku.

    Walnij się w ten stary, głupi, poniemiecki łeb.

  • 58. Data: 2017-05-06 09:31:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-03 o 11:46, frost pisze:

    > Tam pojazd za 2000zł raczej nie wchodzi w grę, jest to nie do końca
    > legalne i wcale nie takie dochodowe, wymaga też własnej DG

    Co znaczy "nie do końca legalne"? Albo jest nielegalne, albo jest
    legalne. Nie ma opcji pośrednich.
    DG to wcale nie jest zły pomysł, zwłaszcza dla początkujących, którzy
    płacą dużo niższe składki, a dodatkowo na zakup samochodu czy podstawowe
    narzędzia mogą dostać pieniądze.

    Ten pomysł z Uberem myślę, że warto rozważyć. Kontakt z ludźmi może
    pomóc w zdobyciu lepszej, lepiej płatnej pracy. Wożąc ludzi łatwiej jest
    wejść w kontakty niż deklamując "należy się za pizzę 21,50"
    Myślę, że warto rozważyć i ten pomysł.

  • 59. Data: 2017-05-06 12:59:39
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 3 May 2017 11:46:01 +0200, "frost" <f...@p...com> wrote:

    >Tam pojazd za 2000zł raczej nie wchodzi w grę, jest to nie do końca
    >legalne i wcale nie takie dochodowe, wymaga też własnej DG

    To poszukaj korpo taksówkowej. Nie wiem jak w Twoim mieście, ale w
    Warszawie są takie, co dają auto, nie wymagają licencji (jeździ się na
    licencji korporacyjnej), pomagają w załatwieniu licencji na siebie.
    Wbrew pozorom taksówkarzy potrzeba. Będziesz miał wtedy legal.
    A w pizzerii pewnie umowa-zlecenie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 60. Data: 2017-05-06 13:02:19
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 3 May 2017 16:46:12 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >No tylko tu trzeba mieć 21 lat,

    Można mieć 18, jest jakaś furtka. W YT jest gość, co ma chyba teraz 19
    lat i jeżdzi zestawem.