  • 1. Data: 2014-04-28 11:11:27
    Temat: saab... lub inne?
    Od: "Bartek" <h...@o...pl>

    cześć,
    wiem że nas tu mało już,
    ale...

    czy ktoś ma jakieś doświadczenia z saabem 9-3 lub 900?
    tak sobie myślę od jakiegoś czasu nad zakupem takowego w wersji cabrio.

    Nie jest to łatwe może, ale kto wie.

    Nie sądzę by ktoś siedział w temacie konkretnie cabrio, ale jeśli tak to
    mile widziae wszelakie informacje.

    Może łatwiej będzie w temacie silników - oczywiście mnie widział by się 2.0
    turbo, ale może jakieś inne sugestie?
    2.5 chyba słabo osiągalny, więc albo 2.0t, albo 1.8T ew. 2.3...
    chodzi o wady, zalety, potencjał, koszty..

    A może coś innego cabrio?

    Musimy zrezygnować z MX5 ze względu na to że brakuje nam dodatkowego miejsca
    w samochodzie:-)
    zdaje sobie sprawę że raczej takich wrażeń nie zapewni nam inne auto, ale
    rozważamy inne cabrio, które zapewni troche radości z jazdy i posiadania. No
    i będzie brało na pokład 4 osoby.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2014-04-28 11:27:37
    Temat: Re: saab... lub inne?
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2014-04-28 11:11, Bartek pisze:
> [...]
    > turbo, ale może jakieś inne sugestie?
    > 2.5 chyba słabo osiągalny, więc albo 2.0t, albo 1.8T ew. 2.3...
    > chodzi o wady, zalety, potencjał, koszty..

    Moze volvo c70?

  • 3. Data: 2014-04-28 11:38:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.04.2014 11:11, Bartek pisze:
    > cze?ae,
    > wiem ?e nas tu ma?o ju?,
    > ale...

    Ustaw kodowanie.

  • 4. Data: 2014-04-28 11:57:25
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    > mile widziae wszelakie informacje.
    >
    > Mo?e ?atwiej bedzie w temacie silników - oczywi?cie mnie widzia? by sie 2.0
    > turbo, ale mo?e jakie? inne sugestie?
    > 2.5 chyba s?abo osi?galny, wiec albo 2.0t, albo 1.8T ew. 2.3...
    > chodzi o wady, zalety, potencja?, koszty..
    >
    > A mo?e co? innego cabrio?
    >
    > Musimy zrezygnowaae z MX5 ze wzgledu na to ?e brakuje nam dodatkowego miejsca
    > w samochodzie:-)
    > zdaje sobie sprawe ?e raczej takich wra?en nie zapewni nam inne auto, ale
    > rozwa?amy inne cabrio, które zapewni troche rado?ci z jazdy i posiadania. No
    To szukaj saaba aero z z28net i napędem na 4 koła (z tym że to chyba
    tylko 9-3 II wychodziła w tej wersji), ewentualnie wersji zwykłej jako
    dawca do przeszczepu do innej wersji kabrio. Seryjnie to miało 202kW ale
    jako że jest bliźniacze do Vectry OPC/Vauxhaul VXR z tym silnikiem - to
    da się zrobić więcej, zwłaszcza momentu w Nm, a przy napędzie na 4 ma to
    sens (w przeciwieństwie do vectry)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2014-04-28 13:45:46
    Od: "Bartek" <h...@o...pl>

    wiadomości news:ljl7ie$v4m$1@node1.news.atman.pl...

    > Ustaw kodowanie.

    QWA! pseldo-program twierdzi że jest ok.
    zaraz po testuję.
    sorry.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 6. Data: 2014-04-28 13:59:37
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2014-04-28 13:45, Bartek wrote:
> [...]
    > wiadomości news:ljl7ie$v4m$1@node1.news.atman.pl...

    > QWA! pseldo-program twierdzi że jest ok.

    O ile pamiętam to w Outlooku niezależnie od kodowania posta należy
    ustawić to co jest deklarowane w nagłówku.

    --
    Tengu

  • 7. Data: 2014-04-28 18:23:40
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Andrzej Lawa wydumał(a) w news:ljl7ie$v4m$1@node1.news.atman.pl :
    > Ustaw kodowanie.

    Ustaw domyślne czytanie w ISO :]

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 8. Data: 2014-04-28 20:07:50
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-04-28 18:23, MichaelData(R) pisze:

    > Ustaw domyślne czytanie w ISO :]

    Ty się dobrze czujesz? Ta opcja powoduje, że kodowanie zadeklarowane w
    poście jest olewane.

    Ja nie rozumiem, że w czasach kiedy wygooglanie "konfiguracja OE" zajmie
    może pół minuty ludzie dalej wolą się o to pieprzone kodowanie pyszczyć.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 9. Data: 2014-04-28 20:18:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-04-28 20:07, *Grejon* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Ty się dobrze czujesz? Ta opcja powoduje, że kodowanie zadeklarowane w
    > poście jest olewane.

    Dobrze pisze - w konfiguracji serwera ustaw domyślny zestaw znaków na
    ISO. Problem z outlookiem zniknie, a kodowanie zdeklarowane będzie
    wyświetlane prawidłowo.

    > Ja nie rozumiem, że w czasach kiedy wygooglanie "konfiguracja OE" zajmie
    > może pół minuty ludzie dalej wolą się o to pieprzone kodowanie pyszczyć.

    Ano

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 10. Data: 2014-04-28 20:24:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Apr 2014 20:18:57 +0200 osobnik zwany Mirek Ptak
    napisał:

> [...]
    >
    > Dobrze pisze - w konfiguracji serwera ustaw domyślny zestaw znaków na
    > ISO. Problem z outlookiem zniknie, a kodowanie zdeklarowane będzie

    pod warunkiem, że opslook nie wyśle w CP-1250 albo innym porąbanym

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?