-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: saab... lub inne?
Date: Tue, 29 Apr 2014 10:44:56 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 49
Message-ID: <ljnoqc$m87$1@node1.news.atman.pl>
References: <ljl5uh$hrk$1@node2.news.atman.pl> <ljl8nv$14b$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: user-164-127-190-197.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1398761101 22791 164.127.190.197 (29 Apr 2014 08:45:01
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Apr 2014 08:45:01 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
In-Reply-To: <ljl8nv$14b$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531631
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-04-28 11:57, BartekK pisze:
> W dniu 2014-04-28 11:11, Bartek pisze:
>> czy kto? ma jakie? do?wiadczenia z saabem 9-3 lub 900?
>> tak sobie my?le od jakiego? czasu nad zakupem takowego w wersji cabrio.
>>
>> Nie jest to ?atwe mo?e, ale kto wie.
>>
>> Nie s?dze by kto? siedzia? w temacie konkretnie cabrio, ale je?li tak to
>> mile widziae wszelakie informacje.
>>
>> Mo?e ?atwiej bedzie w temacie silników - oczywi?cie mnie widzia? by
>> sie 2.0
>> turbo, ale mo?e jakie? inne sugestie?
>> 2.5 chyba s?abo osi?galny, wiec albo 2.0t, albo 1.8T ew. 2.3...
>> chodzi o wady, zalety, potencja?, koszty..
>>
>> A mo?e co? innego cabrio?
>>
>> Musimy zrezygnowaae z MX5 ze wzgledu na to ?e brakuje nam dodatkowego
>> miejsca
>> w samochodzie:-)
>> zdaje sobie sprawe ?e raczej takich wra?en nie zapewni nam inne auto, ale
>> rozwa?amy inne cabrio, które zapewni troche rado?ci z jazdy i
>> posiadania. No
>> i bedzie bra?o na pok?ad 4 osoby.
> To szukaj saaba aero z z28net i napędem na 4 koła (z tym że to chyba
> tylko 9-3 II wychodziła w tej wersji), ewentualnie wersji zwykłej jako
> dawca do przeszczepu do innej wersji kabrio. Seryjnie to miało 202kW ale
> jako że jest bliźniacze do Vectry OPC/Vauxhaul VXR z tym silnikiem - to
> da się zrobić więcej, zwłaszcza momentu w Nm, a przy napędzie na 4 ma to
> sens (w przeciwieństwie do vectry)
>
Widząc że kolega pisze o modelu 900 i 9-3 to chyba o tę pierwszą 9-3 mu
chodzi...
Za turboX trzeba zapłacić naprawdę grubo a jego serwis kosztuje jeszcze
więcej :)
2.5 sobie odpuść to oplowska wolnossąca vka totalnie bez fantazji.
1.8t nie było w 9-3OG i 900NG.
Cabrio jest cholernie niestabilne, trzeba mu dołożyć z 3 rozpórki i
usztywnienia żeby przestało się wyginać :P
Silniki serii B2X4 ogólnie cieszą się większą bezawaryjnością i
jednocześnie mają Trionic 5 jako układ sterujący - starszy, prostszy,
tańszy, z takiego silnika spokojnie uzyskasz spoooro więcej niż
deklaruje fabryka :)
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=