    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: saab... lub inne?
    Date: Tue, 29 Apr 2014 10:44:56 +0200

    W dniu 2014-04-28 11:57, BartekK pisze:

    > To szukaj saaba aero z z28net i napędem na 4 koła (z tym że to chyba
    > tylko 9-3 II wychodziła w tej wersji), ewentualnie wersji zwykłej jako
    > dawca do przeszczepu do innej wersji kabrio. Seryjnie to miało 202kW ale
    > jako że jest bliźniacze do Vectry OPC/Vauxhaul VXR z tym silnikiem - to
    > da się zrobić więcej, zwłaszcza momentu w Nm, a przy napędzie na 4 ma to
    > sens (w przeciwieństwie do vectry)

    Widząc że kolega pisze o modelu 900 i 9-3 to chyba o tę pierwszą 9-3 mu
    chodzi...
    Za turboX trzeba zapłacić naprawdę grubo a jego serwis kosztuje jeszcze
    więcej :)
    2.5 sobie odpuść to oplowska wolnossąca vka totalnie bez fantazji.
    1.8t nie było w 9-3OG i 900NG.
    Cabrio jest cholernie niestabilne, trzeba mu dołożyć z 3 rozpórki i
    usztywnienia żeby przestało się wyginać :P
    Silniki serii B2X4 ogólnie cieszą się większą bezawaryjnością i
    jednocześnie mają Trionic 5 jako układ sterujący - starszy, prostszy,
    tańszy, z takiego silnika spokojnie uzyskasz spoooro więcej niż
    deklaruje fabryka :)

    Lewis