  • Data: 2014-04-28 22:36:56
    Temat: Re: saab... lub inne?
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Grejon wydumał(a) w news:ljm5dm$ljj$1@usenet.news.interia.pl :
    > Ty się dobrze czujesz? Ta opcja powoduje, że kodowanie zadeklarowane w
    > poście jest olewane.

    Bzdurzysz. Olewane jest brak deklaracji, którą to mozliwość _nieustawienia_
    ma OE. Właśnie to, że ktos sobie ustawił czytanie domyślnie w UTF powoduje
    pyszczenie takich jak Ty i poprzednik. Pytam: z jakiej paki ktos sobie
    ustawia domyślne czytanie w UTF zamiast w ISO i później nadziera paszczę?

    > Ja nie rozumiem, że w czasach kiedy wygooglanie "konfiguracja OE" zajmie
    > może pół minuty ludzie dalej wolą się o to pieprzone kodowanie pyszczyć.

    SOA#1, znaczy mam domyślne czytanie w ISO i widzę całkiem poprawnie takie
    posty bez deklaracji. OE nie wyśle inaczej bez deklaracji niż w ISO. Jak
    ktoś zadeklaruje kodowanie, to mi się (uwaga trudne słowo) CZYTNIK
    przestawi. Rozumiesz? Czytnik nie "Pisznik" :> A teraz napieraj :)

    --
    Michael________(TM)