eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysaab... lub inne?Re: saab... lub inne?
  • Data: 2014-04-29 10:44:56
    Temat: Re: saab... lub inne?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-04-28 11:57, BartekK pisze:
    > W dniu 2014-04-28 11:11, Bartek pisze:
    >> czy kto? ma jakie? do?wiadczenia z saabem 9-3 lub 900?
    >> tak sobie my?le od jakiego? czasu nad zakupem takowego w wersji cabrio.
    >>
    >> Nie jest to ?atwe mo?e, ale kto wie.
    >>
    >> Nie s?dze by kto? siedzia? w temacie konkretnie cabrio, ale je?li tak to
    >> mile widziae wszelakie informacje.
    >>
    >> Mo?e ?atwiej bedzie w temacie silników - oczywi?cie mnie widzia? by
    >> sie 2.0
    >> turbo, ale mo?e jakie? inne sugestie?
    >> 2.5 chyba s?abo osi?galny, wiec albo 2.0t, albo 1.8T ew. 2.3...
    >> chodzi o wady, zalety, potencja?, koszty..
    >>
    >> A mo?e co? innego cabrio?
    >>
    >> Musimy zrezygnowaae z MX5 ze wzgledu na to ?e brakuje nam dodatkowego
    >> miejsca
    >> w samochodzie:-)
    >> zdaje sobie sprawe ?e raczej takich wra?en nie zapewni nam inne auto, ale
    >> rozwa?amy inne cabrio, które zapewni troche rado?ci z jazdy i
    >> posiadania. No
    >> i bedzie bra?o na pok?ad 4 osoby.
    > To szukaj saaba aero z z28net i napędem na 4 koła (z tym że to chyba
    > tylko 9-3 II wychodziła w tej wersji), ewentualnie wersji zwykłej jako
    > dawca do przeszczepu do innej wersji kabrio. Seryjnie to miało 202kW ale
    > jako że jest bliźniacze do Vectry OPC/Vauxhaul VXR z tym silnikiem - to
    > da się zrobić więcej, zwłaszcza momentu w Nm, a przy napędzie na 4 ma to
    > sens (w przeciwieństwie do vectry)
    >

    Widząc że kolega pisze o modelu 900 i 9-3 to chyba o tę pierwszą 9-3 mu
    chodzi...
    Za turboX trzeba zapłacić naprawdę grubo a jego serwis kosztuje jeszcze
    więcej :)
    2.5 sobie odpuść to oplowska wolnossąca vka totalnie bez fantazji.
    1.8t nie było w 9-3OG i 900NG.
    Cabrio jest cholernie niestabilne, trzeba mu dołożyć z 3 rozpórki i
    usztywnienia żeby przestało się wyginać :P
    Silniki serii B2X4 ogólnie cieszą się większą bezawaryjnością i
    jednocześnie mają Trionic 5 jako układ sterujący - starszy, prostszy,
    tańszy, z takiego silnika spokojnie uzyskasz spoooro więcej niż
    deklaruje fabryka :)

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: