    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: rzecznik policji w TV
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 13 Aug 2014 09:39:35 +0200

    Tue, 12 Aug 2014 21:11:30 +0000 (UTC), Budzik

    > Ale wystarczy ze pieszy ruszy noge i juz ma.

    Ta, palcem u prawej nogi ruszy to już ma.

    > Trzeba dobrze ocenic sytuacje.
    > Na krajówce widzac pieszego zatrzymywanie sie z piskiem opon i amowanie
    > całej kolumny pojazdów to byłoby zarówno utrudnianie jak i głupota i
    > niepotrzebne niebezpieczenstwo.

    Trzeba, a ocena zależy od oceniajacego. Ty przejedziesz, bo se tak ocenisz.
    Ktoś się zatrzyma, to go zjebiesz, jak tu, bo ty se oceniasz sytuację
    inaczej.

    > A pieszy to po czym sie porusza?

    Po chodniku. Drogę tylko gościnnie przekracza.

    > Prujesz? ile Ty masz lat? 13?

    Specjalnie dla ciebie, będę takie pojęcia teraz pisał w "żabach".

    Tym pojęciem chciałem stwierdzić, że czpiłeś się bez sensu gościa, w końcu
    przyznałeś że może sobie tak jechać, a jedynym problemem jesteś tutaj ty i
    twój inny sposób oceny sytuacji. Nic, tylko się jałowo "prujesz".

    > No to pol litra. W Twoim samochodzie.

    No, a w innym może być nawet więcej.

    > Nie musisz mi odpowiadac, jak wywołuje to u Ciebie niepotrzebne nerwy.

    Nie schlebiaj sobie. :>

    > Chcesz powiedzieć, ze tu mozna dyskutować tylko o łamaniu prawa.
    > O zachowaniach porządanych juz nie? Szkoda...

    Twoje żale mogłyby mieć miejsce w momencie gdyby TIRy miały B-26, albo nie
    byłoby możliwości ich wyprzedzić, np. ze względu na jeden pas ruchu w
    jednym kierunku i niefajnie położoną drogę. W tym wypadku wychodzi jednak z
    ciebie zwykłe czepialstwo.

    > ROTFL. Ja sie poruszam po autostradzie najczesciej z predkoscia tirów.

    Czyli 80/h. To do maksymalnej nawet się nie zbliżasz. Rzekłbym nawet że
    bliżej ci do tego policjanta po którym jedziesz jak po burej suce.

    > To tez głupota. Miałes wątpliwości?

    Raczej wykazuję, że każdy, tak jak i ty teraz, prezentuje inny poziom
    bojaźliwości -- ale tylko ty się czepiasz i dopatrujesz w tym złośliwości.

    > teraz ja snię.
    > Mam za Ciebie szukać przepisu ktory zabrania wjezdzac
    > na autostrade rowerom czy wchodzic pieszym?
    > Leniuszku, sam sobie poszukaj!

    Niestety przegapiłeś autobusy. To czekam na ten przepis.

    > Na zwykłej drodze sa inne predkosci, inne sytuacje etc.
    > Mowa była o autostradzie, wiec nie zmieniaj, prosze, tematu.

    Była mowa o przejściu dla pieszych, wiec już dawno nie było mowy tylko i
    wyłącznie o autostradzie.

    > Przepraszam, komu?

    Nie masz za co przepraszać, to mój faul. Często czytam Budynia na innej
    grupie stąd pomyłka (zdaje się już druga, tylko poprzednia była w drugą
    stronę). :P

    > Matka Cie nie zdołała wychować?

    Właśnie widać kto tu jest lepiej wychowany.

    > Ja tez.

    To zacznij w końcu.

    > Pamietasz jeszcze ze mowa o autostradzie?

    No i co z tego? Autostrada to droga jak każda inna, tylko MOŻNA jechać
    szybciej. Nie TRZEBA.

    > Ze do predkosci maksymalnej nawet sien ie zblizylismy?

    Maksymalnej, nie minimalnej. Nie ma obowiązku zbliżania się do maksymalnej.
    Z tego co widzę większość nigdy do maksymalnej się nie zbliża, bo głónie
    nie ma to podstaw ekonomicznych.

    > Bardzo czesto nie ma miejsca na swobodne.
    > Poruszasz sie czasami autostradami.
    > Lewym pasem jada czesto auta z predkoscia +120 i takie wyprzedzanie tira
    > zawsze komus innemu w najlepszym razie utrudni ruch.
    > W najgorszym - wiadomo.
    > Ale to wszystko sa tematy poboczne.
    > Nadal nie rozumiem, dlaczego ktos miałby jechac 70 samochodem ktorym moze
    > bez problemu jechac 90 i nikomu nie utrudniac zycia?

    Nie truj znowu i otwórz trochę umysł. TIRy i tak się wyprzedzają i to one
    stanowią główny problem. Dlatego, że najczęściej robią to z różnicą 1-3km/h
    -- bo wyprzedzany oczywiście nie odpuści.

    Osobówkę, przy swoich niewielkich gabarytach, jadącą 70/h (ba, nawet te 80
    jak policmajster z TV) gdy "siodłowiec" jedzie ponad 90/h, wyprzedzi
    zdecydowanie SZYBCIEJ niż drugiego ciągnika jadącego z prędkością 88/h. Nie
    gadaj więc o jakimś utrudnianiu przy takiej jeździe, bo coś takiego NIE
    ZACHODZI.

    Jedyny wyjątek to B-26 -- ale tych jest stosunkowo mało. A jeśli są, i
    faktycznie jest taki problem jak go tutaj eysujesz, to powinno się
    zawnioskować o tabliczki, aby zakaz wyprzedzania dotyczył tylko pojazdów
    cieżarowych (bo głównie po to ten zakaz jest, żeby wyeliminować długotrwałe
    wyprzedzanie się tych pojazdów) -- i by się problem rozwiązał. Ale po co
    proponować, lepiej se pobluzgać na CB i się "popruć" (w cudzysłowie, żebyś
    się nie miał czego czepnąć znowu) na grupach.

    > Dla zgrywu? Zeby być zlośliwym?

    Nie wiem skąd ci przychodzą do głowy takie rzeczy, ale widocznie masz
    jakieś doświadczenie. :P

    > A moze wiecej się boi?

    Może, i co? Żeby nie zaburzać twojego osobliwego postrzegania świata ma się
    przesiąść na helikopter?

    --
    Pozdor Myjk