eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyrurka Egr - z jakiego materiału? [zdjecie]Re: rurka Egr - z jakiego materiału? [zdjecie]
  • X-Received: by 10.49.12.100 with SMTP id x4mr446373qeb.0.1384650105026; Sat, 16 Nov
    2013 17:01:45 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.12.100 with SMTP id x4mr446373qeb.0.1384650105026; Sat, 16 Nov
    2013 17:01:45 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!news-out.re
    adnews.com!news-xxxfer.readnews.com!209.85.216.88.MISMATCH!i2no3550978qav.0!new
    s-out.google.com!9ni32639qaf.0!nntp.google.com!i2no3550925qav.0!postnews.google
    .com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 16 Nov 2013 17:01:44 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <528811ae$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.173.87.70;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 5.173.87.70
    References: <5287b5f7$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <g3tmtql8r6iw$.fd4c7vyylekg.dlg@40tude.net>
    <5287ee22$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
    <l68vp1$ul9$1@usenet.news.interia.pl> <l691co$qq9$1@node2.news.atman.pl>
    <528811ae$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: rurka Egr - z jakiego materiału? [zdjecie]
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sun, 17 Nov 2013 01:01:45 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511086
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 17 listopada 2013 01:45:35 UTC+1 użytkownik Arbiter napisał:
    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > news:l691co$qq9$1@node2.news.atman.pl...
    >
    >
    >
    > > No i mi sie wydaje, ze puszczanie spalin przez chlodnice powietrza mija
    >
    > > sie z celem. Moze lepiej zastosowac jakas samochodowa chlodnice spalin od
    >
    > > jakiegos BMW do dogrzewania wody i stad brac cieplo.
    >
    >
    >
    > tylko jeszcze jedna sprawa - wymiennik powietrze-powietrze kombinowałem, bo
    >
    > jeden załatwiłby mi całość i byłoby szybkie nagrzewanie - momentalne.
    >
    >
    >
    > Wykorzystując chłodnicę egr trzeba zastosować obieg wody, do tego
    >
    > nagrzewnicę samochodową - i układ bedzie miał sporą bezwładność - a mi
    >
    > chodzi o to by po 2 minutach od odpalenia silnika miec ciepło.
    >
    >
    >
    > chyba żeby przez chłodnicę egr puścić powietrze zamiast wody - ale trzeba by
    >
    > mieć jakas sprezarke która odpowiednia ilosc powietrza przepompuje.

    Jeśli silnik dwusuwowy to wydech jest ściśle dopasowany do silnika. Zastąpienie
    jednej rurki taką samą drugą z innego materiału nie popsuje dostrojenia. Każda
    przeróbka na 99% spowoduje drastyczny spadek mocy silnika dwusuwowego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: