    From: " fir" <f...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [rt] fluktuacje czasu wykonania pod windą
    Date: Wed, 1 Dec 2010 07:44:11 +0000 (UTC)

    thearti <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ten efekt nie dotyczy wylacznie windowsa.
    > Z tym sie po prostu zyje. Czasy, ktore obliczasz, musisz uwzglednic
    > przy obliczaniu kolejnego kroku animacji. Dzieki temu animacja leci ze
    > stala predkoscia, co najwyzej z roznym fps-em.
    >
    > A prawdziwe realtime to raczej nie na windzie.

    pamietam jak czytałem pthreads primer to autor wspominał tam o tzw
    'mitycznych realtime folks' Warto by dowiedziec sie czegos nt tego od czego
    zalezą te piki i spowolnienia. Swego czasu nawet c64 bylo maszyną realtime
    [choc byly i male szumki (np o ile dobrze pamietam co 8my pixel rastra
    leciutko zwalnialo ze wzgledu na odswierzanie kosci ramu w c64)]
    teraz winda nie jest i to jest smutne!

    to co mi jest potrzebne to po prostu wysoki stopień płynności,
    spodziewam sie ze moge dorownywac jakimis mikrosleepami w górę np
    do granicy 10 milisekund ale chyba i tak jak cos w tle sie podzieje
    to będzie rwać

    fir

    --
    nowa wersja scrolla-blit testera , check it ->
    http://www.fir1664.webpark.pl/g2d2.zip