    From: zibis <z...@W...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: rozważania nt obiektywów w kompaktach Panasonic
    Date: Wed, 22 Apr 2009 23:08:50 +0200

    W dniu 22/04/2009 22:24, Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze zibis:

    > Nie rozumiem... Dlaczego powinno być odwrotnie?

    no nie wiem już teraz do końca czy jednak czegoś nie pokręciłem, ale
    wydawało mi się, że obiektyw znacznie większy fizycznie (GH1) powinien
    być bardziej jasny niż malutki (TZ7)..

    a co z tym zoomem do 60mm?
    będzie wystarczający w amatorskiej fotografii?
    zastanawiam się jakby to sprawdzić..
    w moim A510 mam 140mm, czyli to będzie jakby pół tego co mam teraz.
    no to prawdę mówiąc niewiele, czasem się łapie na tym, że i 140mm to za
    mało :)
    ale może takie suuuper zoomy przy takich malutkich obiektywach to mimo
    wszystko nieporozumienie..?