    From: Marx <M...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: różnica w kolorach na monitorze i wydruku z labu
    Date: Mon, 30 Nov 2009 12:02:36 +0100

    de Fresz pisze:

    > Co zapewni tylko połowiczny sukces, bo żeby było po bożemu, ktoś jeszcze
    > powinien oprofilować lab. Niestety, im dalej w las, tym więcej drzew.
    wystarczy wybrac oprofilowany lab albo samemu wydrukowac

    > Doprawdy? NIezwykle śmiałe twierdzenie.
    a coz w tym smialego? skalibruj mi monitor cz-b do pracy w kolorze,
    skoro uwazasz ze wszystko da sie skalibrowac...

    > Raczej mniej niż więcej.
    amatorowi wystarczy, aczkolwiek jak monitor slaby to moze nie miec sRGB
    jako opcji lub tez ta opcja bedzie do bani (np bedzie wypalac oczy)
    Marx